گوشی Doogee F5 با قیمت ۱۴۰ دلار راهی بازار خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت چینی Doogee تا این لحظه گوشی‌های مختلفی را راهی بازار کرده است. از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به قیمت پایین و سخت‌افزار قوی آن‌ها اشاره کرد. این شرکت به تازگی گوشی F5 را با قیمت ۱۴۰ دلار برای پیش فروش آماده کرده است.

گوشی Doogee F5 که با قیمت ۱۴۰ دلار به فروش خواهد رسید از یک پردازنده هشت هسته‌ای، سه گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی F5 از چیپ‌ست مدیاتک MTK6753 مدل ۶۴ بیتی استفاده می‌کند که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که از ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. شرکت Doogee برای این محصول از سنسور تشخیص اثر انگشت استفاده کرده است.
یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. گوشی F5 از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود کاربران با سرعت بیشتری به اینترنت دسترسی داشته باشند. برای این محصول از اندروید ۵٫۱ استفاده شده است.
این گوشی از طراحی زیبایی بهره می‌برد که می‌تواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند. براساس اطلاعات منتشر شده F5 در تاریخ ۸ مهر ماه راهی بازار می‌شود. شرکت Doogee قصد دارد این گوشی را به شکل رایگان برای افرادی که آن را پیش خرید می‌کنند ارسال کند.

اگر به محصولات تازه وارد بازار مانند آیفون ۶s یا گلکسی نوت ۵ نگاه کنید، متوجه خواهید شد که برای خرید آن‌ها باید چند صد دلار هزینه کرد. حتی خرید این گوشی‌ها در حالت قراردادی هم هزینه بیشتری در مقایسه با محصول جدید شرکت Doogee دارد. این شرکت سعی کرده با در نظر گرفتن سخت افزار خوب و قیمت بسیار پایین برای محصولاتش، به رقیب جدیدی برای سامسونگ و اپل تبدیل شود تا بتواند بازار بیشتری به‌دست بیاورد.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

doogeef5-2 doogeef5-3 doogeef5-4 doogeef5-5 doogeef5-6 doogeef5-7 doogeef5-8 doogeef5-9 doogeef5-10 doogeef5-15

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. فرهاد

    آیا دیجی کالا این گوشی را عرضه میکنه؟

  2. پدرام

    دی جی جان ۳ ماه گدشت پس چیکار میکنین؟؟؟

  3. سورنا

    سلام
    کی وارد بازار ایران میشود؟
    آیا شما هم عرضه خواهید کرد؟

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      هنوز تاریخ یا احتمال عرضه‌ی این گوشی در ایران مشخص نشده است.

      1. حسین

        لطفامجددا بررسی فرمایید زمان ورود این محصول به فروشگاه دیجی کالا کی خواهد بود.این محصول خیلی پر مشتری است و خواهان بسیاری دارد تعجب دارد که تا حالا وارد دیجی کالا نشده است.اگر مشتری هاتون رو دوست دارید لطفا این گوشی عالی را به مقدار کافی تامین کنید که همه بتونند بخرند.لااقل یه برنامه ریزی کنید و یک تاریخ برای مشتریان مشخص کنید و یا اصلا پیش فروش بزارید.
        با احترام

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه