گوشی HTC U11 Life رسما معرفی شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی HTC U11 Life

همان‌طور که انتظار می‌رفت شرکت اچ‌تی‌سی امروز از گوشی جدیدی به اسم HTC U11 Life رونمایی کرد. یک تلفن همراه هوشمند میان‌رده که به عنوان عضو جدید خانواده U11 شناخته می‌شود. این گوشی از فردا در بازار آمریکا و کانادا با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می‌شود و مدتی بعد هم در سایر کشورها موجود خواهد شد.

گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ لایف به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده و از هم مهم‌تر اینکه ضد آب است. شرکت اچ‌تی‌سی برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ استفاده کرده و باید به این موضوع هم اشاره کنیم که لبه‌های آن به فشار حساس هستند. در واقع با فشار دادن لبه‌های گوشی می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. مثلا می‌توانید دوربین را باز کنید.

شرکت اچ‌تی‌سی گفته که گوشی HTC U11 Life از هدفون‌های USonic این شرکت پشتیبانی می‌کند. این هدفون‌ها به نویزگیر صدا مجهز شده‌اند و می‌توانند به شکل هوشمند میزان بلندی صدا را تنظیم کنند.

گوشی جدید شرکت HTC به اندروید ۷.۱ مجهز شده و آخرین رابط کاربری Sense UI هم روی آن نصب شده است. گفته شده تا ۳۰ روز آینده اندروید ۸.۰ برای این تلفن همراه هوشمند عرضه می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده تلفن همراه هوشمند جدید شرکت اچ‌تی‌سی در کشورهای اروپایی در قالب پروژه اندروید وان عرضه می‌شود و به همین دلیل در این کشورها اندروید خالص دارد.

منبع: HTC

‌‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سجاد

    خوب اگه اندروید خالص داره چطور آخرین نسخه رابط کاربری sense روش نصب شده؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه