اطلاعات گوشی جدید بلک‌بری لو رفت؛ تنها چند ساعت تا معرفی KeyOne باقی‌مانده

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس شرکت بلک‌بری در نمایشگاه MWC 2017 باقی‌مانده که اطلاعات جدیدترین گوشی این شرکت لو رفت. این اطلاعات روی سایت بلک‌بری قرار گرفته بود که الان دیگر نمی‌شود آن‌ها را مشاهده کرد. این گوشی جدید که «کی‌وان» (KeyOne) نام دارد‌، قبلا با اسم «مرکوری» (Mercury) شناخته می‌شد.

همان‌طور که قبلا در شایعات به آن اشاره شده بود، گوشی جدید بلک‌بری به صفحه کلید فیزیکی مجهز شده و باتری آن هم ظرفیت بالایی دارد. براساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند به اندروید ۷.۱ مجهز شده و از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. گفته شده که نسبت تصویر صفحه نمایش کی‌وان ۳:۲ است.  بلک‌بری از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ برای این گوشی استفاده کرده و سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای کی‌وان در نظر گرفته است. گوشی جدید در اندازه ۱۴۹.۳ در ۷۲.۵ در ۹.۴ میلی‌متر ساخته شده و ۱۸۰ گرم وزن دارد. دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی برای کی‌وان در نظر گرفته شده که سنسور آن IMX378 شرکت سونی است. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارد و از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت Full HD ضبط کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی کی‌وان می‌توانیم به باتری ۳۵۰۵ می‌آمپر ساعتی اشاره کرد که گفته شده در کمتر از ۳۶ دقیقه می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت آن را شارژ کرد. این گوی به USB Type-C هم مجهز شده است.

همان‌طور که گفتیم این گوشی به صفحه کلید فیزیکی مجهز شده. صفحه کلید را می‌توانید به شکل خاص شخصی‌سازی کنید و برای کلید‌های مختلف کاربردهای متفاوتی در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید انگشت‌های خودتان را تنها روی کلید‌ها حرکت دهید تا عمل سوایپ انجام شود. با این کار می‌توانید بدون فشار دادن دکمه‌ها، تایپ کنید. این گوشی همانند سایر محصولات بلک‌بری بسیار ایمن ساخته شده و سرویس پیام‌رسان بلک‌بری هم روی آن نصب شده است.

گوشی کی‌وان از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد و گفته شده که باتری آن یک روز کامل گوشی را روشن نگه می‌دارد. دوربین اصلی آن هم دقیقا از همان سنسوری بهره می‌برد که روی گوشی‌های پیکسل گوگل قرار گرفته بود و به همین دلیل انتظار داریم که کیفیت عکاسی آن بالا باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گوشی BlackBerry KeyOne را ببینید:

منبع: BlackBerry

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه