گوشی LG G6 با صفحه نمایش خمیده ساخته می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف رسانه‌‌های کشور کره‌ی جنوبی، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی که به احتمال زیاد G6 نام خواهد داشت،‌ با صفحه نمایش OLED خمیده راهی بازار می‌شود. حتی مشخص شده که ال‌جی روند تولید چنین صفحه‌های نمایشی را هم شروع کرده است.

گوشی LG G6 با صفحه نمایش خمیده OLED راهی بازار می‌شود.

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که LG G6 بدنه‌ی تمام فلزی نخواهد داشت و به جای آن از شیشه به عنوان پوشش گوشی استفاده شده است. به همین دلیل باید با محصولی بسیار شبیه به گلکسی S7 روبه‌رو باشیم. همچنین به نظر می‌رسد که ال‌جی در طراحی G6 تغییرات زیادی ایجاد کرده و کاربران با ظاهر جدید گوشی‌های این شرکت مواجه خواهند شد.

سایر خبرها به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی G6 یک مدل با صفحه نمایش LCD مسطح هم دارد تا بتواند تعداد زیادی از مردم را به خرید محصول جدیدش تشویق کند.

به نظر می‌رسد که از سال آینده بیشتر گوشی‌های دنیا با صفحه‌های نمایش OLED راهی بازار می‌شوند. اپل قصد دارد آیفون ۸ را با صفحه‌های نمایش تولید سامسونگ راهی بازار کند و ال‌جی هم گوشی جدید خودش را با نمایشگرهای OLED عرضه می‌کند. سامسونگ هم که سال‌هاست از این تکنولوژی در تلفن‌های همراه هوشمند خودش استفاده کرده است.

منبع: Ubergizmo

 ‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar امید

    ولی خدایی ال جی در تنوع شاهکاره قبول کنید برندهاش جذابیت تنوع خاصی دارند مطمئنا موفق تر سامسونگ عمل میکنه تو اینده من اینو موقعی فهمیدم که یبارsamsung s7خودمو با g5 یه بنده خدایی از یه نظر سنجیدم واقعا فقط از نظر طراحی وزیبایی گوشی من حرف واسه گفتن داشت ولی انصافا از نظر دو دوربینه بودن وسایر مزیت هاش ال جی بهتر بود بنظرم…پشیمون شدم چرا این همه پول واسه سامسونگ خرج کردم

  2. Avatar navid mousavi

    بعدشم:از کجا میدونید که اگه سامسونگی اصلا وجود نداش، باز ال جی همینکارو میکرد.تازهال جی خودش بزرگترین تولید کننده پنل اولده

  3. Avatar navid mousavi

    خخخ خیلی جالبه صفحه نمایش خمیده اول ال جی(جی فلکس) زد، بعد سامسونگ

  4. Avatar Next is Now

    صفحه نمایش خمیده از سامسونگ ؛ طراحی شیشه ای از سامسونگ ! صفحه نمایش اولد از سامسونگ !
    حالا اگه اپل بود خودشو کشته بود که آی ایها الناس کپی کرده از ما

    1. Avatar مهدی

      داداش سامسونگ کدوم گوشیش خمیدس

  5. Avatar Ali

    حالا باز بگید سامسونگ از رو اپل کپی میکنه….

  6. Avatar حامد رحمتی

    شرکت LG بر خلاف سایر شرکت ها هر ساله طراحی پرچمدار های خودش رو دستخوش تغییرات زیادی می کنه و این یک نکته‌ی مثبت محسوب می‌شه!
    امیدوارم که G6 هم مثل G4 و V10 ظاهری جذاب و دوست داشتنی داشته باشه و البته باتری با عمر مناسب …

  7. Avatar Sajjad

    دمتگرم الجی خیلم عالی oled حرف نداره

  8. Avatar یونس عادلی

    الان اپلیا میان میگن: و باز هم تقلید از اپل.????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه