گوشی Mate 10 Lite معرفی شد

۲۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی پس از معرفی دو گوشی Mate 10 و Mate 10 Pro، گوشی Mate 10 Lite را هم معرفی کرد. گوشی میت ۱۰ لایت مدل ارزان‌تر خانواده میت ۱۰ به حساب می‌آید که قرار است با قیمت ۴۰۰ دلار راهی بازار شود.

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند به صحفه نمایش ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است. این صفحه نمایش کیفیت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. گوشی میت ۱۰ لایت بر خلاف مدل‌های دیگر که به تراشه Kirin 970 مجهز شده بودند از تراشه میان‌رده Kiri 659 بهره می‌برد و همین‌طور پردازنده‌ای مخصوص برای هوش مصنوعی ندارد.

گوشی جدید شرکت هواوی به ۴ گیگابایت رم مجهز شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. گوشی میت ۱۰ لایت به ۴ دوربین مجهز شده است. دو دوربین جلو و دو دوربین پشت. دوربین‌های پشت به سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که می‌توانید به وسیله‌ آن‌ها عکس‌های پرتره بگیرید. دو دوربین جلو هم به سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. باتری این تلفن همراه هوشمند هم ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت است.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی میت ۱۰ لایت به اندروید ۷.۰ مجهز شده و همانند مدل‌های دیگر خانواده میت ۱۰ به اندروید ۸.۰ مجهز نشده است.

منبع: Phone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه