هواوی گوشی Mate 9 را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی نمی‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که شایعات درباره‌ی نسل گوشی‌های Mate شرکت هواوی بسیار زیاد است؛ این شرکت اعلام کرد که نمی‌خواهد در نمایشگاه IFA 2016 از گوشی Mate 9 رونمایی کند. این شرکت در تاریخ ۱۱ شهریور ماه کنفرانس خودش را در IFA برگزار می‌کند. هنوز نمی‌دانیم که این شرکت چه محصولاتی را نشان می‌دهد؛ اما سال گذشته گوشی Mate 8‌ را در IFA معرفی کرد.

هوای در نمایشگاه IFA امسال تنها گوشی‌ میان‌رده نشان می‌دهد و خبری از Mate 9 نیست.

یکی از مدیران شرکت هواوی با اعلام این خبر گفت که اکثر گوشی‌هایی که در این نمایشگاه معرفی می‌شوند، میان‌رده خواهند بود. این مدیر هواوی اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر نکرد و مشخص نشد که آیا این شرکت سری جدیدی معرفی می‌کند یا خیر.

با این صحبت‌ها نباید منتظر یک گوشی سطح بالا و هیجان‌انگیز از طرف این شرکت چینی در نمایشگاه IFA باشیم. در گذشته شایعه شده بود که این شرکت می‌خواهد یک گوشی مخصوص بانوان معرفی کند و بعید نیست که با نسل بعدی ساعت‌های هوشمند هواوی هم مواجه شویم.

نمایشگاه IFA تا چند روز دیگر برگزار می‌شود و شاهد معرفی شدن کلی محصولات جدید در حوزه‌ی لوازم الکترونیکی مختلف خواهیم بود. اکثر شرکت‌های بزرگ در این نمایشگاه حضور دارند و قطعا محصولات جالبی را خواهیم دید.

منبع: Gizmo China

‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه