مدیرعامل شیائومی: انتظار برای عرضه‌ی گوشی Mi 5 ارزش‌اش را دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تلفن همراه شیائومی

مدیرعامل شرکت شیائومی در صحبت‌هایی جدید به این موضوع اشاره کرد که گوشی Mi 5 ارزش صبر کردن را دارد و کاربران با محصول باکیفیتی مواجه خواهند شد.

به احتمال زیاد گوشی Mi 5 شرکت شیائومی در اوایل سال ۲۰۱۶ و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شود.

چند روز پیش بود که شرکت شیائومی گوشی Redmi Note 3 و تبلت Mi Pad 2 را معرفی کرد و خبری از پرچم‌دار بعدی این شرکت که Mi 5 نام دارد، نبود. همین موضوع باعث شد که لی جون (Lei Jun) مدیرعامل این شرکت کاربران را به صبر کردن برای خرید این گوشی تشویق کند. او هیچ گونه اطلاعاتی از پرچم‌دار بعدی این شرکت منتشر نکرد، اما به نظر می‌رسد که شیائومی مدت زمان عرضه‌ی گوشی‌های سطح بالای خودش را کاهش داده و می‌خواهد در فاصله‌های زمانی‌ کوتاهی آن‌ها را راهی بازار کند.

اولین شایعاتی که درباره‌ی‌ گوشی Mi 5 منتشر شده بود به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. حتی شایعه شده بود که این تلفن همراه هوشمند در نمایشگاه CES 2015 معرفی خواهد شد. در تابستان گذشته هم مشخص شد که شیائومی تولید Mi 5 را به‌تاخیر انداخته و دلیل آن هم وجود مشکلات مختلف در تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بوده است. به احتمال زیاد گوشی جدید شیائومی در اوایل سال ۲۰۱۶ و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که بازار کشور چین برای آن‌ها بسیار مهم است و در آینده هم قصد دارند فعالیت خودشان را در کشورهای هند، اندونزی و برزیل افزایش دهند. لی جون گفت که این شرکت برای حضور در بازار کشورهایی مانند ژاپن و آمریکا به زمان بیشتری نیاز دارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GforGames

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین مصطفوی

    یک مشکل از یک محصول از یک کمپانی چینی داشتید، کل چین و محصولاتش رو زیر سوال بردید!!!!!
    بنده یقین دارم که چنین چیزی نیست.
    در حال حاضر، هم گوشی‌های Huawei امتحان خودشون رو پس دادن هم Xiaomi. دو تا از بهترین برندهای چینی هستند در تولید گوشی‌های هوشمند.
    در مورد لپ‌تاپی که فرمودید اطلاعی ندارم. اما خودم لپ‌تاپ Z5070 Lenovo را دارم، تو این یک سالی که دارمش کوچکترین مشکلی نداشته.

  2. Avatar رضا

    والا چینیا واقعا روشون زیاده…. تمام محصولاتشون سرهم بندی و فقط ظاهر داره و باطن هم که کسی نمیتونه باز کنه داخل محصول را ببینه. خیلی خوب از این موضوع دارند سو استفاده میکنند. نمونه اش الترا بوک یوگا بسیار لوکس و البته گرانقیمت ترین لپ تاپ لنوو بود که من خریدم به توصیه دیگران و الان دارم باهاش کار میکنم میبینم چه کلاهی سرم رفته. صفحه کلید داغون و شل و ول… قسمت تاچ پد موس افتضاح با طراحی ضعیف طوریکه از هر ده بار بجای کلیک راست، پنج بار کلیک چپ به اشتباه فشار داده میشه…. نور صفحه نمایش بسیار ضعیف… جنس بدنه پلاستیک با روکش رنگ نقره ای تا به نظر فلزی بیاد و کاربر جذبش بشه بخردش… قیمت خریدم نجومی… فقط یک طوریکه طرف میبینه فکر میکنه اپل ایر داری و میگه جالبه نمیدونه چه اعصابی ازت خورد کرده. والا گول اجناس بجنل چینی را نخورید. این تجربه ای شد که اگر مفت هم بفروشند، جنس چینی، البته منظور برند چینی، نگیرم. این لنوو با همین سبک کارش، باعث ورشکستگی و ضرر برند های خوب مثل دل و اچ پی و سونی شد و الان اینجوری داره تلافی میکنه. مطمئن باشید این سیاست تمام اون برندهای چینیه. الان هم تو موبایل دارن این کارو میکنند. به قول قدیمیا ‌‌”کلک پوله”.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه