گوشی Moto Z سال ۲۰۱۸ معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

به مناسبت تولد ۴۵ سالگی شرکت موتورولا، شرکت لنوو که اکنون مالک موتورولا به حساب می آید، مدل جدیدی از گوشی Moto Z را معرفی کرد. این گوشی که Moto Z 2018 نام دارد از ویژگی‌های منحصر به فردی بهره می‌برد.

جنس بدنه این گوشی فلزی است و ضخامت آن تنها ۶.۱ میلی‌متر است. یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت ۲K برای آن در نظر گرفته شده و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی آن قرار گرفته است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آید.

این تلفن همراه هوشمند به دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده که از زاویه دید ۸۵ درجه بهره می‌برد. این زاویه دید برای عکس‌های سلفی دست جمعی بسیار مناسب است چرا که محیط بزرگ‌تری را به تصویر می‌کشد. دوربین دوتایی در پشت گوشی دیده می‌شود که هر دو از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. باتری گوشی Moto Z 2018 به ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است و گفته شده یک روز کامل می‌تواند گوشی را روشن نگه‌دارد. همچنین با ۱۵ دقیقه شارژ کردن این گوشی می‌شود ۷ ساعت با آن کار کرد. گوشی جدید شرکت موتورولا با قیمت نزدیک به ۱۳۰۰ یورو راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

 

منبع: pocketdroid

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. میثم

    خیلی گرونه.
    ۶ میلیون تومان. چه خبره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه