گوشی Oppo Neo 7 معرفی شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Oppo Neo 7

شرکت Oppo پس از اینکه در هفته‌ی گذشته گوشی R7s را معرفی کرد، امروز گوشی دیگری به نام Oppo Neo 7 را به نمایش درآورد. این گوشی قرار است با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار راهی بازار شود.

گوشی جدید Oppo از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بهره می‌برد و با یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد.

این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بهره می‌برد. یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ که یک پرادازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته، برای این گوشی استفاده شده است. شرکت Oppo برای این محصول یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد.

گوشی Oppo یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد که از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی این محصول با دیافراگم f/2.4 هم برای عکاسی‌های سلفی مناسب است.

تلفن همراه هوشمند Neo 7 در ابعاد ۷٫۶ در ۷۱٫۷ در ۱۴۲٫۷ میلی‌متر و وزن ۱۴۱ گرم راهی بازار خواهد شد و یک باتری ۲۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی هم روی آن دیده می‌شود.

شرکت Oppo این گوشی را در دو رنگ سیاه با فریم نقره‌ای و سفید با فریم طلایی عرضه خواهد کرد. گوشی Neo 7 از شبکه‌ی ۳G ،‌۴G، بلوتوث ۴.۰ و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند.

این تلفن همراه از فردا در کشور هند عرضه می‌شود و سپس در خاورمیانه، جنوب آسیا، جنوب شرقی آسیا، شمال آفریقا و مکزیک راهی بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

Oppo Neo 7 Oppo Neo 7 Oppo Neo 7 Oppo Neo 7

منبع: GSMArena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه