گوشی Y100 پلاس رسما معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی Doogee یکی از فعالان در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. این شرکت اخیرا یک گوشی هوشمند اندرویدی به نام Y100 پلاس را طراحی و به‌طور رسمی رونمایی کرده است. به گفته شرکت Doogee این گوشی هوشمند جدیدترین عضو از خانواده Y100 است که با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

شرکت Doogee به‌تازگی یک محصول جدید به سری محصولات خانواده Y100 اضافه کرده است. گوشی هوشمند Y100 پلاس نام جدیدترین محصول شرکت Doogee است.

پیش از این شرکت Doogee دو گوشی هوشمند به نام‌های Y100 و Y100 Pro را از سری محصولات این خانواده معرفی و عرضه کرده بود. این شرکت برای تامین توان قدرتی این محصولات را از طریق یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کرد، این در حالی است که شرکت Doogee باتری گوشی هوشمند Y100 پلاس را ارتقا داده و از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته است.

لازم به ذکر است که براساس آزمایش‌های صورت گرفته، پیش از این باتری گوشی هوشمند Y100 تنها ۶ ساعت دوام داشت، در حالی که ظرفیت باتری در گوشی Y100 پلاس ۴۰ درصد افزایش یافته است. شرکت Doogee در این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده مدیاتک MT6735 تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC اشاره کرد. براساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت Doogee قصد دارد گوشی هوشمند Y100 پلاس را به‌زودی با قیمت ۱۲۵ دلار روانه بازار کند.

منبع: NOTEBOOK CHECK

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه