سامسونگ گوشی Z3 را به زودی راهی بازار می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سری Z تلفن‌های همراه هوشمند شرکت سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن راهی بازار می‌شوند. موفقیت گوشی Z1 باعث شده که این شرکت به فکر ساخت مدل‌های بعدی هم باشد.

گوشی Z3 که از سیستم عامل تایزن بهره می‌برد، ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Z3 که به عنوان مدل جدید گوشی Z1 شرکت سامسونگ شناخته می‌شود، هم‌اکنون مجوزهای لازم را از سازمان FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا) دریافت کرده است.
البته بازار آمریکا به عنوان بازار اصلی فروش گوشی‌های سری Z سامسونگ به حساب نمی‌آید. این محصولات که با سیستم‌عامل تایزن راهی بازار می‌شوند در کشورهای بنگلادش، نپال و هند با استقبال خوبی روبه‌رو شده‌اند. حتی در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که این محصول در این کشورها در حال آزمایش است.
از طرف دیگر در هفته آینده کنفرانس توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل تایزن برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی Z3 را در این کنفرانس به نمایش در بیاورد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که ساعت گلکسی گیر S2 هم با سیستم عامل تایزن ساخته شده و احتمال دارد در کنفرانس توسعه‌دهندگان  این سیستم عامل به نمایش در بیاید.
تا این لحظه اطلاعات مختلفی از گوشی Z3 منتشر شده است. به نظر می‌رسد که روی این محصول از سیستم‌عامل تایزن ۳.۰ استفاده شده باشد. همچنین این گوشی با یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p عرضه خواهد شد. یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ به همراه ۱ یا ۱.۵ گیگابایت رم برای آن استفاده شده است. گوشی Z3 از ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد.

sam-z3-tizen-1

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه