گوگل لنز برای گوشی‌های سامسونگ عرضه شد

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طول چند روز گذشته مشخص شد که سرویس گوگل لنز به گوشی‌های اندرویدی بیشتری اضافه می‌شود. حالا مشخص شده که این قابلیت به گوشی‌های گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس، گلکسی اس ۹، گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۸ اضافه می‌شود. کاربران با استفاده از گوگل لنز می‌توانند دوربین گوشی خودشان را روی سوژه‌های مختلف بگیرند و اطلاعات مختلفی درباره آن‌ها به دست بیاورند. مثلا گوگل لنز می‌تواند تابلوها را ترجمه کند یا اطلاعاتی از یک مکان مخصوص به کاربران بدهد. گوگل لنز برای جست‌وجوی اطلاعات مختلف هم مورد استفاده قرار میگیرد.

سرویس گوگل لنز در طول ماه‌ّهای آینده روی گوشی‌های سونی، موتورولا، سونی، هواوی و نوکیا هم فعلا خواهد شد. گفته شده این ویژگی روی گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی قرار میگیرد. همچنین مشخص شده گوگل لنز برای گوشی‌های آیفون هم فعال شده است.

سرویس گوگل لنز در ابتدای برای گوشی‌های پیکسل معرفی شده بود، اما شرکت گوگل تصمیم گرفت که آن را برای محصولات دیگر بازار هم منتشر کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که استقبال از گوشی‌های پیکسل چندان زیاد نبود و این گوشی‌ها در دو سال گذشته تنها ۴ میلیون دستگاه فروش داشته‌اند.

منبع: droid-life

‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه