گوگل هوم مینی در راه است!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی شایعه‌هایی به گوش رسیده که از عرضه‌ی نسخه‌ی مینی “گوگل هوم” (Google Home) خبر می‌دهد. قیمت احتمالی این محصول ۴۹ دلار گزارش شده است.

گوگل هوم دستیار صوتی خانگی است که قابلیت‌های متنوعی دارد. بسیاری این وسیله را اسپیکر هوشمند هم می‌شناسند. در حقیقت این وسیله کارکردهای مختلفی دارد؛ مثلا می‌توان از آن به عنوان دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)، مترجم، استفاده از سرویس‌های پخش ویدیویی، تقویم و کتاب‌های الکترونیکی بهره برد. این وسیله اولین بار در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۰ ماه پیش با قیمت ۱۲۹ دلار به بازار عرضه شد. از رقبای گوگل هوم می‌توان به “آمازون اکو” (Amazon Echo) اشاره کرد که اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. این محصول ۱۷۹ دلار قیمت دارد که گران‌تر از محصول گوگل است.

حالا گزارش‌های جدید می‌گویند که گوگل در نظر دارد نسخه‌ی مینی این وسیله را با قیمتی کم‌تر یعنی ۴۹ دلار عرضه کند که رقیب مستقیم محصول کوچک‌تر آمازون یعنی آمازون اکو Dot خواهد بود. از گوگل هوم مینی رندرهایی منتشر شده که آن را در سه رنگ زغالی (Charcoal)، طوسی (Chalk) و نارنجی (Coral) نشان می‌دهد. هم‌چنین به نظر می‌رسد که این وسیله‌ی هوشمند بلندگوهای بی‌سیم ندارد و ابعاد کوچک‌تری نسبت به نمونه‌ی اصلی دارد. طبق اطلاعات به دست آمده، زمان معرفی این محصول مصادف رونمایی گوشی‌های پیکسل ۲ و ۲ XL  اعلام شده است.

منبع: Droid-life

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    سلام. این محصول واقعا عالیه اما دیجی کالا چه زمانی میخواد اینو بیاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه