[گیمزکام ۲۰۱۶]  جدیدترین تریلر بازی Battlefiled 1 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت EA به همراه استودیوی بازی‌سازی DICE جدیدترین تریلر بازی «بتلفیلد ۱» (Battlefield 1) را به مناسبت نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۶» (Gamescom 2016) منتشر کردند.

بتلفیلد ۱ در تاریخ ۳۰ مهر ماه راهی بازار می‌شود.

همان‌طور که شرکت EA از قبل قول داده بود، این تریلر سرشار از صحنه‌های سینمایی و هیجان‌انگیز است و بخش‌های جدیدی از بازی را نشان می‌دهد. در این تریلر تقریبا دو دقیقه‌ای صحنه‌هایی از مبارزه با دشمنان سوار بر اسب، مبارزه‌های هوایی و درگیری‌های مختلفی را میبنید که نفس‌تان را در سینه حبس می‌کند. همچنین مشخص شد که مبارزه با شمشیر هم در این عنوان وجود دارد و بخشی از روندبازی را به خودش اختصاص داده است.  خوشبختانه این تریلر مربوط به قسمت تکنفره‌ی بازی می‌شود و به همین دلیل کمی بیشتر با روند داستانی جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های بتلفیلد آشنا شدیم.

بازی بتلفیلد ۱ از زمان معرفی تا این لحظه به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. یکی از دلایل این اتفاق نمایش ضعیف قسمت جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty: Infinite Warfare) بود.  البته بتلفیلد جدید در نمایشگاه E3 امسال هم نمایش بسیار خوبی داشت و توانست گیمرها را هیجان‌زده کند.

بازی بتلفیلد ۱ در تاریخ ۳۰ مهر ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی را ببینید:

منبع: VG247

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    مرسی

  2. Avatar ami

    توی عمرم از دیدن یک تریلر بازی انقدر هیجان زده نشده بودم
    در یک کلام عالی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه