یخچال جدید پاناسونیک در خانه‌ی شما دنبال‌تان می‌آید

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا به حال چندان به آینده‌ی آشپزخانه‌ها فکر نکرده بودیم، ولی شرکت پاناسونیک از یخچال جدیدی رونمایی کرده است که احتمالا پاسخ این سوال را در ذهن‌مان می‌دهد. یخچال جدید پاناسونیک به فرمان‌ّهای صوتی شما عکس‌العمل نشان می‌دهد، آن هم با حرکت کردن. این شرکت ژاپنی یخچالی به نمایشگاه IFA 2017 آورده است که می‌تواند حرکت کند.

یخچال پاناسونیک فعلا در حد یک طرح است و این شرکت آن را «یخچال متحرک» (Moving Fridge) نامیده است. این یخچال سنسورهایی برای اسکن سه‌بعدی محیط و تشخیص عمق دارد و می‌تواند خانه‌ی شما را اسکن کند. در نتیجه یخچال متحرک پاناسونیک خودش می‌تواند در خانه‌ی شما بدون اینکه به جای برخورد کند، سراغ شما را بگیرد.

ایده‌ای که پاناسونیک از یخچال متحرک خود دارد، اینگونه است: این یخچال همیشه به صدای شما گوش می‌دهد و برای مثال زمانی که می‌گویید «یخچال، بیا!»، از آشپزخانه بیرون می‌آید، صدای شما را دنبال می‌کند و در مقابل شما می‌ایستد.

پاناسونیک می‌گوید که این یخچال مناسب افرادی است که ناتوانی جسمی دارند و نمی‌توانند حرکت کنند، یا افرادی که سن زیادی دارند و بهتر است که زیاد به آشپزخانه رفت و آمد نداشته باشند. پاناسونیک می‌خواهد یک گرم‌کن هم بالای یخچال قرار دهد تا روی آن غذا گرم کنید.

تصور می‌کنیم این یخچال برای کسانی که در اتاق خواب یا کنار تلویزیون خود یک یخچال کوچک قرار داده‌اند، بسیار جذاب به نظر برسد.

منبع: Engadget

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar هومن

    سلام پیشرفت تکنولوژی چقدرمیتونه باعث آرامش و راحتی بشر بشه ،‌اما من فقط موندم چرا ژاپن؟ چرا ایران نه ،‌کشوری که دوتابمب اتم میخوره این میشه ماکه الحمداله بمب اتم نخوردیم صبح تا شب تو ترافیک عذاب می کشیم ،‌اشکال کار کجاست؟واقعا اشکال کارکجاست؟

  2. Avatar ///mahdispd

    این عمرا بتونه رو فرشهای دست باف ماها راه بره گیر میکنه با کله میفته زمین همه شربتو نمیدونم میوه اینا همش میریزه بیرون:|

  3. Avatar احمدرضا

    بعضی آدمای سالم از معلولین هم اوضاعشون بدتره کلا برا تنبلا عالیه فقط مونده بعد خوردن سوت بزنی توالت هم بیاد کارتو انجام بدی بعدم بره عالیه میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه