یک گوشی جدید از بلک‌بری عرضه شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کانادایی بلک‌بری یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا است. این شرکت روز گذشته مدل جدیدی از گوشی‌ هوشمند خود به نام Passport را معرفی و به طور همزمان در بازار عرضه کرد. یکی از تفاوت‌های این گوشی با مدل اصلی خود، رنگ آن است. بلک‌بری برای نخستین بار یک گوشی با رنگ نقره‌ای را طراحی و تولید کرده است.

شرکت بلک‌بری روز گذشته مدل جدیدی از گوشی هوشمند بلک‌بری Passport را همراه با رنگ نقره‌ای و قاب فلزی به‌طور رسمی رونمایی و روانه بازار کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این تمام محصولات این شرکت در رنگ‌های سفید و مشکی طراحی و روانه بازار شده بود. بلک‌بری در این گوشی علاوه بر رنگ نقره‌ای، از یک قاب فلزی هم بهره گرفته است. این شرکت هیچ یک از ویژگی‌ها و جزییات سخت‌افزاری استفاده شده در مدل جدید گوشی Passport را تغییر نداده است و تنها تفاوت این محصول با نسخه اصلی گوشی Passport در رنگ و جنس بدنه آن است.

شرکت بلک‌بری در این گوشی از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۱۴۴۰ بهره گرفته است. همچنین در این محصول از ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. توان پردازشی گوشی هوشمند Passport‌ مانند نسخه اولیه خود از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ و پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۲.۲۶ گیگاهرتز تامین می‌شود.

بلک‌بری

از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلش LED، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و رابط کاربری نسخه ۱۰.۳.۲ که مخصوص شرکت بلک‌بری است، اشاره کرد. طول این گوشی ۱۳۱ میلی‌متر، عرض آن ۹۰.۵ میلی‌متر و قطرش ۹.۳‌میلی‌متر است. در حال حاضر بلک‌بری این گوشی را با قیمت ۵۴۹ دلار روانه بازارهای آمریکا کرده است. همچنین براساس اخبار منتشر شده قرار است این مدل از گوشی Passport به زودی در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و … عرضه شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه