۷ پیشنهاد ویژه خرید از دیجی‌کالا (۹۵/۰۴/۱۳)

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در مطلبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد ۷ محصول کاربردی از سایت دیجی‌کالا برای‌تان انتخاب شده است. برای هرکدام از این محصولات شرحی تدارک دیده شده تا به تمام سوالات‌تان درخصوص نحوه‌ی استفاده و کاربری این محصولات پاسخ داده بشود. با قسمت ششم ۷ پیشنهاد ویژه همراه باشید:

 

7Vizhe_no6_7

۷- چادر ۸ نفره اف‌آی‌تی تنت مدل T2

کمپینگ خاطره‌انگیز

داشتن یک چادر بادوام و بزرگ، اولین قدم برای یک کمپینگ دوستانه است. چادر « اف‌آی‌تی تنت» مدل «T2» به دلیل داشتن پارچه‌ی باکیفیت و مقاومت بالا در برابر باران، راحتی و آسایش در سفر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

‌ ‌

7Vizhe_no6_6

۶-ادو پرفیوم لالیک

رایحه‌ی بهار

«Chypre Silver» یکی از عطرهای جدید و باکیفیت برند معتبر فرانسوی «لالیک» است. این عطر برای استفاده‌ی مشترک بین آقایان و بانوان ساخته ‌شده و مناسب فصول گرم و معتدل سال است.

‌ ‌

7Vizhe_no6_5

۵-ساعت مچی تیمبرلند مدل  TBL14441JLB-02

شیک و مدرن

ساعت مچی مردانه‌ی «تیمبرلند» مدل «TBL14441JLB-02» ساعتی شیک و مدرن است که هم می‌تواند جلوه‌ای خوب به‌ ظاهرتان بدهد و هم بر اعتمادبه‌نفس‌ شما بیفزاید.

‌ ‌

7Vizhe_no6_4

۴- کرم ضد چروک و لیفتینگ اوسرین مدل درمو دنسی فایر

جوان بمانید

افزایش سن باعث بروز تغییرات در پوست می‌شود که شایع‌ترین آن‌ها چین و چروک و خط‌های مزاحم روی پوست است. «درمو  دنسی»، ضدچروکی قوی برای افرادی است که می‌خواهند پوستی جوان و شاداب داشته باشند.

‌ ‌

7Vizhe_no6_3

۳- پنکه‌ی بهی مدلBWY-33A23

خنکی بهار در خانه‌ی شما

داشتن یک هواساز یکی از ملزومات روزهای گرم پیش‌ روست. پنکه‌ی «بهی» مدل BWY-33A23 با فناوری جدید و استفاده‌ای آسان، در کنار طراحی زیبا و شیک، می‌تواند همراه خوبی برای این روزها باشد.

‌ ‌

7Vizhe_no6_2

۲- تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGC210

همراه خانگی

تلفن بی‌سیم «KX-TGC210» یکی دیگر از محصولات شرکت پاناسونیک است؛ شرکتی که همواره در این عرصه پیشرو بوده است. این تلفن از نسل جدید تلفن‌های این شرکت است که از فرکانس ۹/۱ گیگاهرتز DECT استفاده می‌کند.

‌‌‌

7Vizhe_no6_1

۱- هارددیسک اکسترنال ای‌دیتا مدلHD650X

بازی با خیالی راحت

اگر یک ایکس‌باکس وان دارید و برای دانلود و نصب بازی‌های دیگر با کمبود فضا مواجه شده‌اید، داشتن ‏هارددیسک اکسترنال «ای‌دیتا» مدل «HD650X» می‌تواند به‌خوبی این نیاز شما را برطرف کند.

 

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه