مدل هفت اینچی تبلت MediaPad M2 رونمایی شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر به‌خاطر داشته باشید مسوولان هوآوی در جریان نمایشگاه CES سال جاری میلادی از تبلت MediaPad M2 رسما رونمایی کردند. البته در آن زمان تنها از مدل ۱۰.۱ اینچی رونمایی شد. اما شب گذشته هوآوی در جریان مراسمی که برای معرفی محصولات جدیدش که قصد دارد بزودی در کشور چین عرضه کند، برگزار کرده بود، رسما از مدل ۷ اینچی این تبلت هم رونمایی کرد. در کنار رونمایی از این مدل جدید، گوشی G9 Lite هم رسما معرفی شد.

این‌طور که از اخبار برمی‌آید G9 Lite نسخه‌ی بومی‌سازی شده‌ی گوشی P9 Lite هوآوی است که همین چند هفته پیش شاهد معرفی و رونمایی از آن بودیم. اما درباره‌ی MediaPad M2 حالا این تبلت در کنار اندازه‌های ۱۰.۱ و ۸ اینچی یک مدل ۷ اینچی هم خواهد داشت که به احتمال زیاد عرضه‌ی آن به بازارهای چین محدود نخواهد شد و در آینده شاهد حضورش در بازارهای جهانی با هدف رفع نیاز کاربرانی خواهیم بود که به تبلت‌های جمع‌وجورتر بیش‌تر اعتقاد دارند.

درباره‌ی MediaPad M2 حالا این تبلت در کنار اندازه‌های ۱۰.۱ و ۸ اینچی یک مدل ۷ اینچی هم خواهد داشت که به احتمال زیاد عرضه‌ی آن به بازارهای چین محدود نخواهد شد

همان‌طور که پیش‌تر در مشخصات سخت‌افزاری MediaPad M2 مدل ۱۰.۱ مشخص شده بود، مدل جدید و ۷ اینچی هم به حسگر اثر انگشت مجهز خواهد بود. مدل‌های مختلف MediaPad M2 جزو اولین تبلت‌های هوآوی هستند که به حسگر اثر انگشت مجهز می‌شوند. هم‌چنین برای این تبلت ۷ اینچی صفحه‌ نمایشی با دقت ۱۰۸۰p درنظر گرفته شده است. باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپری تبلت جدید هوآوی برای بکار انداختن پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ با ۳ گیگابایت RAM کافی به‌نظر می‌رسد. البته در نظر داشته باشید مدل ۸ اینچی این تبلت که در سال گذشته‌ی میلادی معرفی و عرضه شد، به پردازنده‌ی Kirin 930 SoC مجهز شده بود. دوربین اصلی این تبلت ۱۳ مگاپیکسلی است و یک فلاش LED هم برای‌اش درنظر گرفته شده است. هم‌چنین تبلت ۷ اینچی جدید هوآوی یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، آن دسته از کاربرانی که قصد تهیه‌ی این تبلت را دارند می‌توانند انتخاب‌شان را از بین دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیکابایتی انجام بدهند.

روز گذشته اطلاعاتی از دو تبلت جدید سامسونگ هم به بیرون درز کرد. به‌نظر می‌رسد شرکت‌هایی که به‌طور موازی در زمینه‌ی طراحی و تولید تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها فعالیت می‌کنند قصد دارند تا زمان رونمایی از پرچمداران دوم‌شان در سال جاری، حسابی روی تبلت‌ها مانور بدهند.

The-Huawei-MediaPad-M2-7.0-2

The-Huawei-MediaPad-M2-7.0-3

The-Huawei-MediaPad-M2-7.0-4

The-Huawei-MediaPad-M2-7.0-5

منبع: GsmArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar amin

    خیلی قشنگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه