آبان ماه منتظر عرضه‌ی بازی Batman: Return to Arkham باشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید عرضه‌ی بازی «بتمن: بازگشت به آرکام» (Batman: Return to Arkham)  با تاخیر مواجه شد. این بازی قرار بود اوایل ماه آینده راهی بازار شود که شرکت سازنده آن را تا تاریخی نا معلوم به تاخیر انداخت؛ اما به نظر می‌رسد که در آبان ماه می‌توانیم این بازی را تجربه کنیم. چندین منبع مختلف تاریخ عرضه‌ی این عنوان در آبان ماه را تایید کرده‌اند. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی مجموعه بازی‌های بتمن قرار است برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

بازی بتمن: بازگشت به آرکام شامل نسخه‌ی بازسازی شده‌ی دو قسمت اول مجموعه بازی‌های بتمن است که قبلا برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه شده بودند. همچنین تمام DLC های عرضه شده برای این دو بازی در نسخه‌ی بازسازی شده هم وجود دارند.

این نسخه‌ی بازسازی شده توسط استودیوی Virtus Games با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 در حال ساخت است و از نظر گرافیکی بسیار تغییر کرده. دلیل تاخیر این بازی هم بهبود کیفیت آن اعلام شده است. شرکت وارنر گفته بود که این عنوان مشکلاتی در قسمت فریم‌ریت داشته و برای برطرف کردن این مشکل به زمان بیشتری نیاز بوده است.

از آنجایی که نسخه‌ی کامپیوتر بازی Batman: Arkham Knight با مشکلات زیادی دست و پنچه نرم کرد و حتی غیرقابل بازی بود، شرکت وارنر تصمیم گرفته که نسخه‌ی بازسازی شده را با احتیاط بیشتری راهی بازار کند تا گیمرها با مشکل مواجه نشوند.

بازی بتمن: بازگشت به آرکام در حالی راهی بازار می‌شود که شایعات به عرضه‌ی نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی بتمن: شوالیه‌ی تاریکی اشاره می‌کنند.

منبع: Eurogamer

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه