آخرین تریلر The Surge منتشر شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

چند روز بیشتر تا عرضه‌ی The Surge باقی نمانده است. البته مثل بیشتر بازی‌ها، اگر همین حالا هم در فروشگاه‌های مملکت خودمان به دنبال بازی بگردید، می‌توانید آن را برای خرید پیدا کنید. به مناسبت عرضه‌ی The Surge، استودیوی بازی‌سازی Deck 13، آخرین تریلر این بازی را منتشر کرده است.

بازی The Surge تا دو روز دیگر برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

بازی قبلی سازندگان The Surge تاثیر زیادی روی روند این بازی گذاشته است؛ طوری که می‌توانید شباهت‌های زیادی بین Lords of the Fallen و The Surge پیدا کنید. سیستم مبارزه‌ی بازی، چیزی شبیه به مجموعه بازی‌های دارک سولز (Dark Souls) است؛ طوری که بیشتر مبارزات تک به تک انجام می‌شوند و سخت هستند.

در The Surge باید با ادغام حملات افقی و عمودی، بخش‌های مختلف دشمنان را هدف بگیرید و سعی کنید، بدن دشمنان را تکه تکه کنید. بخشی که از بدن دشمنان جدا می‌کنید، روی آیتمی که پس از مبارزه می‌گیرید، تاثیر می‌گذارد. سازندگان بازی می‌گویند که به هنگام مبارزه با دشمنان، باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به بخش‌های ضعیف بدن دشمنان حمله کنید و سریع او را از پای در بیاورید، یا اینکه مبارزه را برای خودتان سخت‌تر کنید و آیتم بهتری بگیرید.

در ادامه، تصاویر و تریلر پیش از عرضه‌ی The Surge را برای‌تان قرار داده‌ایم. با توجه به اینکه این تریلر، تمام و کمال انیمیشنی است و روند بازی را نشان نمی‌دهد، ویدیوی دومی هم قرار داده‌ایم که اولین غولآخر بازی را نشان می‌دهد.

بازی The Surge تا دو روز دیگر برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه