جدیدترین مشخصات سخت افزاری Mate 9 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در این موضوع شکی نیست که گوشی «میت ۹» (Mate 9) شرکت هواوی تا مدتی دیگر معرفی خواهد شد. تا این لحظه هم کلی شایعه و خبر از آن به بیرون درز کرده بود  و حتی هواوی گفته که قصد دارد این محصول را در آبان ماه معرفی کند. امروز یکسری شایعه‌ی جدید درباره‌ی این محصول منتشر شده که به نظر می‌رسد آخرین و دقیق‌ترین مشخصات سخت افزاری این محصول باشند.

گوشی میت ۹ در تاریخ ۱۳ آبان ماه معرفی می‌شود.

در شایعات گفته شده که گوشی میت ۹ از صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که تراشه‌ی Kirin 960‌ روی این تلفن همراه هوشمند قرار گرفته است. محصول جدید هواوی در مدل‌هایی با ۴ یا ۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و حداکثر میزان حافظه‌ی داخلی آن هم به ۲۵۶ گیگابایت می‌رسد.

در بخش دیگری از این اطلاعات به دوربین دوتایی گوشی جدید هواوی اشاره شده است. این دوربین دوتایی دو لنز دارد یکی از آن‌ها ۲۰ مگاپیکسلی و دیگری ۱۲ مگاپیکسلی است که دیافراگم هر دوی آن‌ها f/2.0 است. همچنین مشخص شده که اندروید ۷.۰ با رابط کاربری UI5 روی این گوشی نصب شده است. پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع و داشتن سنسور تشخیص اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های میت ۹ به حساب می‌آید.

شرکت هواوی قصد دارد گوشی میت ۹ را در تاریخ ۱۳ آبان ماه معرفی خواهد شد.

منبع: MyDrivers

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه