آخر همین هفته Doom را بازی کنید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخر همین هفته، می‌توانید این شانس را داشته باشید تا جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های Doom را بازی کنید. شرکت بازی‌سازی بتسدا می‌خواهد نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی Doom را همین جمعه (پس فردا) برای بازی عرضه کند.

بتسدا می‌گوید که این نسخه‌ی آلفا، هیچ ربطی به بتای بازی که قول‌اش به خریداران Wolfenstein داده شده ندارد.

البته بازی کردن بخش چندنفره‌ی Doom، شرط و شروطی خواهد داشت. برای اینکه نسخه‌ی آلفای Doom را بازی کنید، باید قبلا بازی Wolfenstein: The New Order را خریده و فعال‌اش کرده باشید. مهلت ثبت نام برای نسخه‌ی آلفا هم تمام شده است، چون برای فعال کردن کدی که به همراه Wolfenstein: The New Order ارایه شده است، تا روز ۲۶ ماه می پارسال زمان داشتید.

نسخه‌ی آلفای Doom قرار است آزمایشی فنی باشد؛ در نتیجه مقدار محتوایی که در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار داده خواهد شد، زیاد نیست. این نسخه ۶ اسلحه‌ی معمولی و یک اسلحه‌ی بزرگ خواهد داشت. یک نقشه هم در بازی وجود دارد که می‌توان روی آن دوازده نفره Deathmatch بازی کرد.

Doom-1

بتسدا می‌گوید که این نسخه‌ی آلفا، هیچ ربطی به بتای بازی که قول‌اش به خریداران Wolfenstein داده شده ندارد. نسخه‌ی بتا هم هنوز سر جای‌اش باقی است و بازی‌کننده‌ها به موقع آن را دریافت خواهند کرد.

اگر کد Wolfensteinتان را ثبت کرده‌اید، منتظر دریافت ایمیلی از سوی بتسدا باشید.

بازی Doom قرار است سال آینده‌ی میلادی روی سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. k1

    بازیه خوبیه. در کل من عاشق بازی های کامپیوتری هستم مخصوصا بازی های استراتژیک. فقط تنها مشکلی که هس قیمت نجومی سخت افزار تو ایرانه و الان دو سه ساله که بازی های جدید رو نمیتتونم بازی کنم. بازم دستت درد نکنه دیجی از بازی ها بیشتر اخبار بزار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه