آدام بویز؛ مرد جنجالی پلی‌استیشن این شرکت را ترک کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«آدام بویز»‌ (Adam Boyes) رییس بخش ناشران و توسعه‌دهندگان پلی‌استیشن، شرکت سونی را ترک کرد. او این خبر را در آخرین قسمت پادکست پلی‌استیشن و در توییتر اعلام کرد.

آدام بویز شرکت سونی و پلی‌استیشن را ترک کرد.

بویز در سونی و قسمت پلی‌استیشن وظیفه داشت تا با توسعه‌دهندگان و ناشران مختلف همکاری کند تا آن‌ها بازی‌های خودشان را روی پلتفرم‌های بازی پلی‌استیشن عرضه کنند. بویز با اعلام خبر جدای از سونی گفت که قصد دارد بار دیگر به دنیای ساخت بازی‌های کامپیوتری وارد شود. او به این موضوع اشاره کرد که به صورت مستقل کار می‌کند.

آدام بویز از سال ۲۰۱۲ به شرکت سونی پیوست و در نمایشگاه‌های E3 و همایش‌های Playstation Experience هم حضور داشت. او در E3 سال ۲۰۱۵ خبر ساخته شدن بازی‌های Shenmue 3 و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Final Fantasy 7 برای پلی‌استیشن ۴ را اعلام کرد. البته بویز در زمان معرفی کنسولی PS4  خودش را به یک فرد بسیار جنجالی تبدیل کرد. اگر خاطرتان باشد در آن سال مایکروسافت اعلام کرد که امکان اجرای بازی‌های دست‌دوم روی ایکس‌باکس وان امکان پذیر نیست. سونی هم در ویدیویی از این حرکت مایکروسافت نهایت استفاده را برد. اگر از جمله طرفداران سر سخت سونی باشید، قطعا بویز را از ویدیوی زیر می‌شناسید. پیشنهاد می‌کنیم که حتما ویدیو را بینید. ویدیویی که هنوز هیجان‌انگیز است.

این مدیر سابق سونی و پلی‌استیشن قبلا در شعبه‌ی کانادای شرکت EA و شرکت‌های Midway و Capcom کار می‌کرده است. او استودیوی Beefy Media را هم تاسیس کرده بود. امیدواریم بازگشت بویز به حوزه‌ی ساخت بازی باعث شود که بازی خوبی از او شاهد باشیم.

منبع: Polygon

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه