[رپورتاژ آگهی] معرفی آرت یونیتی؛ پلت‌فرم آنلاین خرید آثار هنری

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آرت یونیتی

در شرایطی که ارائه خدمات آنلاین در تمام حوزه‌ها توسعه پیدا کرده است؛ می‌توان خدمات حوزه‌ «هنر» را حلقه گمشده این زنجیره دانست. شاید برای کسی چندان قابل تصور نباشد که با استفاده از لپ‌تاپ، گوشی و … تابلویی را برای دیوار خالی خانه‌اش انتخاب کند. استارت‌آپ آرت یونیتی با همین ایده و پرورش آن بیشتر از یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده تا علاوه بر ایجاد بستری برای توسعه فضای کار هنرمندان نسل جدید، جایگاه و سهم هنر را در زندگی عموم مردم ارتقا بدهد و تلاش کند خریداران آثار هنری فراتر از افرادی باشند که به طور خاص پیگیر هنر و اتفاق‌هایش هستند و وقت مشخصی را صرف نمایشگاه‌ها و گالری‌ گردی می‌کنند.

همچنین این استارت‌آپ به کمک هنرمندانی می‌آید که به دلایل مختلف امکان برگزاری نمایشگاه و فروش مستقیم آثار خود را ندارند و فضایی را برای معرفی آن‌ها و هنرشان فراهم می‌کند تا کنار یکدیگر مجموعه‌ای به نام آرت یونیتی را تشکیل ‌دهند.

آرت یونیتی با عکاسی حرفه‌ای از آثار متنوع هنری و ارائه آن‌ها در وب‌سایت artunity.art تجربه‌ای جدیدی را برای هنرمندان، علاقه‌مندان و خریداران آثار هنری رقم می‌زند.

به طور ویژه در شرایط فعلی که دنیا در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید-۱۹ است و این ویروس زندگی روزمره افراد جامعه را دچار تغییرات زیادی کرده و بسیاری از رویدادهای دنیای هنر مانند نمایشگاه‌ها، موزه‌ها، جلسات، گالری‌ها و … لغو یا برگزاری آن‌ها به زمانی نامعلوم موکول شده است، حضور و فعالیت بستری که پروژه‌های هنری را آسان‌تر از گذشته و به صورت آنلاین پیش ببرد، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
آرت یونیتی
همچنین چالشی با عنوان «#دیوارخالیتو پرکن» در صفحه شبکه اجتماعی این مجموعه به راه افتاده که با روش‌های مختلف از  قشرهای متفاوت دعوت می‌کند تا آثار هنری را برای دیوار خالی منزل یا محل کار خود خریداری کنند.

آرت یونیتی تلاش می‌کند تا در قالب بازار مستقل هنر کیفیتی متنوع از آثار، قیمت، محتوا و خدمات بازار هنر را فراهم کند.

این محتوا تبلیغاتی است و توسط آرت یونیتی تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه