آزمایش‌های مخفی روی گلکسی S7 لو رفت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اشخاص وابسته به شرکت سامسونگ اسنادی را در اینترنت منتشر کرده که بر اساس آنها سامسونگ، مدل S7 گوشی گلکسی‌اش را با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ آزمایش می‌کند.

براساس اسنادی که توسط منبعی وابسته به سامسونگ منتشر شده، این شرکت گوشی گلکسی S7 را با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و اندروید M مورد آزمون قرار داده است.
توسعه و ساخت گوشی گلکسی S7 با نام‌رمز Jungfrau ممکن است در مقایسه با گلکسی S6 یک یا دو ماه زودتر کامل شود. این سرعت در توسعه‌ی گلکسی S7 به خاطر رویکرد جدید سامسونگ در مدیریت پروژه است که Agile «چابک» نام دارد. گرچه این گوشی بلافاصله با آغاز کریسمس به بازارها راه نخواهد یافت، اما ممکن است در همان اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شود.

در هر صورت، آنچه که در این اسناد دیده می‌شود به برنامه‌ی این شرکت برای ارتقا به اندروید M مربوط می‌شود. در تصاویر مربوط به این اسناد می‌بینیم که نام‌رمز Jungfrau در کنار Hero، یک نام‌رمز دیگر، استفاده شده است. در تصویر دیگر می‌بینیم که Jungfrau (گلکسی S7) در کنار نسخه‌ی MSM8996 کوالکام قرار گرفته که آن هم به نوبه‌ی خود نام‌رمز چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است. به طور خلاصه می‌توان گفت که احتمالا سامسونگ گوشی گلکسی S7 را هم با یک چیپست اگزینوس جدید و هم با اسنپ‌دراگون بعدی آزمایش می‌کند. لازم به ذکر است که سامسونگ عملکرد این گوشی را بر مبنای سیستم عامل اندروید M محک می‌زند. با این اوصاف، واقعا ممکن است گلکسی S7 زودتر از آن چیزی که انتظارش را داریم آماده شود.

Samsung-Galaxy-S7-Jungfrau-Snapdragon-820-version-Android-M-update-schedule Samsung-Galaxy-S7-Jungfrau-Snapdragon-820-version-Android-M-update-schedule (1)

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه