آغاز مذاکرات دیجی‌کالا و بورس کالای ایران با هدف توسعه‌ی همکاری دو جانبه

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان هفته‌ی جاری، مدیران ارشد بورس کالای ایران با بازدید از مرکز پردازش اصلی دیجی‌کالا، درخصوص استفاده از ظرفیت‌های مشترک، حمایت از تولیدات داخل و تعریف بازارهای مشترک با مدیرعامل این فروشگاه اینترنتی به امکان‌سنجی، بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش دیجی‌کالا مگ در جریان برنامه‌‎ی بازدید هفته‌ی جاری که با درخواست مجموعه‌ی بورس کالای ایران جهت امکان‌سنجی در حوزه‌ی تجارت الکترونیک و آشنایی بیش‌تر با شیوه‌های فعالیت دیجی‌کالا برگزار شده بود، سعید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا در خصوص تاریخچه‌ی شکل‌گیری این فروشگاه‌ اینترنتی و نحوه‌ی عملکرد این مجموعه توضیحاتی ارایه کرد. هم‌چنین محمدی با تاکید بر سهم بازار فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در کشور و منطقه، ضمن ارایه‌ی گزارش‌های آماری از بازدید کاربران و نرخ خرید، از تمایل شرکت‌‎های فعال در حوزه‌ی تجارت الکترونیک برای همکاری با این فروشگاه اینترنتی خبر داد.

حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران هم در جریان این جلسه‌ی مشترک ضمن تقدیر از ارایه‌ی خدمات دانش بنیان دیجی‌کالا با در نظر گرفتن منافع عمومی و اطمینان خاطر خریداران و کاربران، از امکان تبادل اطلاعات بین دو مجموعه خبر داد. هم‌چنین سلطانی‌نژاد به تمایل بورس کالا برای دریافت الگوی عملکردی فروشگاه اینترنتی دیجی‌‎کالا در فضای B2B در حوزه اقتصادی کشور، اشاره کرد. مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران با اشاره به توسعه‌ی فعالیت‌های بورس کالا در حوزه‌ی تجارت الکترونیک، بر حرکت این مجموعه به سمت فعالیت‌ها و سرویس‌هایی که هم‌اکنون در دیجی‌کالا ارایه می‌شود، تاکید کرد.

در جریان این دیدار مشترک مدیران دو مجموعه‌ی بورس کالای ایران و فروشگاه اینترنتی دیجی‌‎کالا در خصوص امکان‌سنجی برقراری ارتباط بین دو مجموعه و افزایش استفاده از ظرفیت‎‌های مشترک برای مشارکت در حوزه‌ی تجارت الکترونیک و کمک به تولید داخلی، به بحث و رایزنی پرداختند.

منبع: دیجی‌کالا مگ
telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه