آغاز پیش‌فروش هدست‌های HTC Vive از اسفند

۲۲ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در سالی که پیش رو داریم باید منتظر انواع هدست‌های واقعیت مجازی (Virtual Reality) باشیم که قرار است وارد بازار شوند. شرکت HTC اعلام کرده است که از دهم اسفند ماه پیش‌فروش نسخه‌ی دوم هدست‌های HTC Vive را آغاز می‌کند.

HTC چیزی درباره‌ی قیمت هدست‌های خود نگفته اما همیشه تاکید داشته که کیفیت را فدای ارزان بودن محصولات‌اش نمی‌کند.

این در حالی است که شرکت آکیولس (Oculus) از مدتی قبل پیش‌فروش هدست‌های واقعیت مجازی ریفت (Rift) را آغاز کرده بوذ و این محصولات از اسفند ماه با قیمت ۴۹۹ تا ۵۹۹ دلار به دست مشتریان می‌رسند. بنابراین یک ماه بعد از عرضه‌ی هدست‌های ریفت، شرکت HTC در فروردین ماه محصولات خودش را به دست کاربران می‌رساند.

این شرکت در تولید هدست‌های HTC Vive خود که تحت عنوان هدست‌های Steam VR هم شناخته می‌شوند، با شرکت Valve همکاری داشته و تا حالا تبلیغات فراوانی پیرامون این محصول جدید خود کرده است. HTC پیش از این HTC Vive Pre را عرضه کرده بود که تنها چند ماه طول عمر داشت.

ضمن این‌که HTC درست یک هفته قبل از آغاز پیش فروش هدست‌های جدیدش خبر داده که این محصول نسبت به نسخه‌های قبلی، ارتقا پیدا کرده؛ ابعاد هدست‌اش کوچک‌تر شده و با بند راحت‌تری دور سر بسته می‌شود. این هدست شامل دوربین، عینک، یک نمایشگر واضح‌تر (نسبت به مدلی که قبلا معرفی شد)، کلید دو مرحله‌ای و یک باتری با عمر دو برابر برای کنترلر این دستگاه است.

HTC چیزی درباره‌ی قیمت هدست‌های خود نگفته اما همیشه تاکید داشته که کیفیت را فدای ارزان بودن محصولات‌اش نمی‌کند. گمان می‌رود که هدست‌های HTC Vive گران‌تر از ریفت باشند.

هنوز خبری از زمان عرضه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی شرکت سونی (Sony) در دست نیست.

منبع: Telegraph

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه