پیش‌فروش فولکس گلف GTI با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فولکس گلف GTI 2018

پیش فروش گلف GTI 2018 با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شد. شرکت ماموت خودرو دو خودرو فولکس تیگوان و گلف GTI مدل ۲۰۱۸ را با موعد تحویل ۶۰ روزه در لیست فروش محصولات فعلی خود قرار داد. فولکس تیگوان با ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت با مبلغ ۳۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رود و فولکس گلف GTI با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان برای اولین بار وارد بازار ایران می‌شود.

پیش فروش گلف GTI

فولکس گلف GTI همان هاچ‌بک جذابی است که با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان وارد بازار ایران شد؛ ماشینی که در بازار آمریکا از پایه قیمتی ۲۶ هزار دلار به فروش می‌رود و با یک حساب کتاب ساده به قیمت حدودی ۱۰۰ میلیون تومان برای این آلمانی شرور می‌رسیم. درحالی که استپ وی اتومات فرانسوی نسل قبل به قیمت باورنکردنی ۱۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسیده، به خوبی می‌دانیم قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی برای این محصول شکیل آلمانی کاملا رویایی به نظر می‌رسد!

نگاهی به تحولات فولکس واگن گلف از اولین نسل تا امروز

تا امروز ۷ نسل از فولکس گلف به بازار عرضه شده و MK7 جدیدترین نسل این خانواده محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۲ روی خط تولید قرار گرفته است. گلف GTI 2018‌ بر پایه همین خودرو طراحی و تولید شده، با این تفاوت که از نظر قدرتی در رده بالاتری قرار دارد. نسخه GTI گلف به عنوان مدل بهینه با راندمان بالاتر نسبت به نمونه استاندارد از یک موتور ۲ لیتری توربو بهره می‌برد. این پیشرانه قدرتمند می‌تواند حداکثر توان ۲۳۰ اسب‌بخار و ماگزیمم گشتاور ۳۵۰ نیوتون‌متر را تولید کند. به لطف این قلب تپنده و گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه DSG شاهد صفر تا صد ۶.۴ ثانیه‌ای هستیم. گلف GTI دیفرانسیل جلو است؛ بنابراین نیروی تولیدی از موتور به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از امکانات رفاهی این آلمانی جذاب و شیک می‌توان به نمایشگر ۹.۲ اینچی مالتی مدیا، سیستم کروز کنترل، دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید و قفل امنیتی، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال با کامپیوتر سفری و قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده به همراه حافظه صندلی اشاره کرد. فورد فیستا ST، پژو ۲۰۸ GTi، رنو کولیو ۲۰۰، آئودی A3، سئات لئون، رنو مگان و هیوندای i30 N از رقبای گلف GTI در بازار جهانی هستند که جای خالی تمامی این خودروهای هاچ‌بک اسپرت در بازار ایران احساس می‌شود. شما نظرتان را درمورد این آلمانی تازه وارد با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    امروز پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸
    قیمت این ماشین ۸۴۰ میلیون
    😐

    1. Avatar محسن

      امروز ۹۹/۶/۱۵

      قیمت این خودرو دو میلیارد و پنجاه میلیون تومان .

  2. Avatar حمید

    این پیش فروش کاملا نمایشیه، برای توجیه و آبروداری دلارهایی دولتی که از سامانه نیما گرفتند و می گیرند. شما هر چندتا ماشین فولکس واگن رو که بخوای تو نمایشگاه های عباس آباد(خیابان بهشتی) به قیمت روز موجوده! به جز نمایندگی اینا رو که میتونی وارد کرده باشه و در اختیار دلال ها گذاشته باشه؟

  3. Avatar مجید

    یه گزارشی هم درباره افتضاحی به نام پیش فروش خودرو هم تهیه کنید بد نیست. از پیش فروش حضوری همین فولکش واگن تا پیش فروش یک ساله محصولات چینی با قیمت نامعلوم که قبلا به صورت اقساطی و تحویل فوری بود.

  4. Avatar عبدالله

    مردم چرا باید پول یک فولکس را بدهند و سوار ۴۰۵ یا سمند بشوند . مثلا پول یک اسب زیبا را بدهی و یک خر پیر تحویل بگیری .

  5. Avatar آرش

    خیلی گرونه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه