آغوش هوشمند سامسونگ برای نوزادان معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

حمل‌کننده کودک Dr. Macaron سامسونگ علاوه بر فراهم آوردن بستری راحت و ساده برای درآغوش‌گرفتن نوزادان سلامتی آنها را کنترل می‌کند.

یکی از موارد اصلی در مراحل مراقبت از کودک نحوه در آغوش گرفتن و حمل نوزاد است. در آغوش گرفتن و زمین گذاشتن‌های پیاپی کودک، کار مراقبت از وی را سخت و مشکل می‌کند. برای همین استفاده از کریر‌ها و آغوش‌ها برای والدین به امری ضروری تبدیل شده است.

این ضرورت بدون چالش نبوده و برای بسیاری از والدین نحوه قرارگیری بندهای شانه و کمربند آغوش‌ها باعث فشار و گرفتگی عضلات و فشار آمدن بر ستون فقرات آنها می‌شود.

آزمایشگاه C-Lab سامسونگ با هدف ترویج نوآوری و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات والدین در نگهداری و حمل نوزادان فعالیت می‌کند. نتیجه این موضوع، آغوش حمل نوزاد Dr. Macaron (برگرفته از نام یک شیرینی فرانسوی معروف) است که علاوه بر تسهیل حمل نوزاد روی سلامتی وی نیز نظارت می‌کند.

تقسیم وزن‌

اصلی‌ترین مشکل والدین در هنگام بغل‌کردن نوزادان فشاری است که بر روی ستون فقرات آنها وارد می‌شود. از آنجا که نمی‌توان وزن کودکان را تغییر داد، سامسونگ تصمیم گرفته وزن کودک را روی قسمت‌های مختلف بدن، تقسیم کند تا فشاری به بدن وارد نشود.

آغوشی Dr. Macaron به یک سیستم تبدیل شونده Hipseat مجهز است که با یک دست می‌توان آن را تنظیم کرد. افزایش ارتفاع صندلی آغوشی موجب تقسیم وزن کودک بر روی تمامی قسمت‌های کتف و شانه حمل‌کننده می‌شود، این موضوع باعث می‌شود تا تمام حواس پدر یا مادر به نوزاد متمرکز شود.

DesignStory_Dr_Macaron_Main_2

طراحی منحصر‌به‌فرد

طراحی مینیمال آغوش Dr. Macaron سبب می‌شود این محصول هیچ‌گاه قدیمی نشود و از چشم نیفتد. در طراحی این محصول سعی شده با حذف موارد اضافی و دست‌وپاگیر فقط آنچه برای والدین نیاز است منظور شود تا هم فشار فیزیکی کمتر به هنگام حمل کردن بچه به آنها وارد شود و هم تجهیزات اضافه‌ای روی آن وجود نداشته باشد که کار را برای‌شان سخت کند.

سامسونگ این آغوشی را با رنگ روشن عرضه می‌کند تا والدین بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن کثیف شدن آن را تشخیص دهند و آن را تمیز کنند تا هیچ‌گونه آلودگی و میکروبی کودک دلبندشان را تهدید نکند. از طرفی این رنگ روشن می‌تواند به راحتی با سایر لباس‌های والدین هماهنگ شود.

DesignStory_Dr_Macaron_Main_1

مراقب همه کاره

Dr. Macaron تنها یک حمل‌کننده ساده کودک نیست، چرا که انواع و اقسام سنسورهای به کار رفته در بدنه آن باعث شده تا این محصول به یک سیستم هوشمند مراقبت و محافظت از کودک تبدیل شود.

یکی از این سنسورها کار نظارت بر فعالیت نوزاد را بر عهده دارد، این سنسور زمانی که نیاز به تعویض پوشک نوزاد باشد والدین را آگاه می‌کند. همچنین این سنسور فعالیت والد را کنترل می‌کند و میزان قدم‌ها را می‌شمارد. اگر میزان فعالیت او هنگام حمل بچه زیاد باشد، سنسور به او اعلام می‌کند که زمان زیادی کودک را در آغوش داشته و حرکت می‌کرده است و اکنون نیاز به کمی استراحت داد. علاوه بر این والدین می‌توانند وضعیت روزانه کودک خود را از طریق اپلیکیشن نظاره کنند و برای این کار نیازی به خودکار و کاغذ ندارد. همه‌چیز به راحتی و روی گوشی آن‌ها برای همیشه در دسترس خواهد بود.

DesignStory_Dr_Macaron_Main_3

اطلاعات بیشتر در مورد سنسور

این سنسور در قسمت نشیمن‌گاه مخصوص کودک در آغوشی Dr. Macaron تعبیه شده و اطلاعات را به صورت زنده و در لحظه برای اپلیکیشن می‌فرستند تا نمودار تغییرات و تحولات نوزاد به راحتی و در همه جا در دسترس والدین قرار گیرد.

Dr. Macaron یک راهکار مناسب برای حل مشکلات همیشگی والدین در هنگام حمل نوزاد‌ان است. دکتر ماکارون مانند شیرینی معروف فرانسوی به همین نام که دولایه بر روی هسته اصلی شیرینی وجود دارد، کودک شیرین شما را تحت محافظت بدنه‌ خود قرار می‌دهد.

تلاش برای به وجود آوردن آغوشی گرم و راحت برای نوزادان هدف اصلی Dr. Macaron است. سامسونگ در آزمایشگاه C-Lab به دنبال راه‌حل‌های منحصربه‌فرد و متفاوت برای چالش‌های مختلف زندگی انسان‌هاست.

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    سامسونگ ؛ نبض تکنولوژی

  2. Avatar سان.

    بازم شروع کنید بگین.
    انفجار ..
    بمب ساعتی..
    سامبومب…

  3. Avatar امین

    سلام و ممنون از زحمات بی وقفه شما.
    می خواستم بدونم آیا تو دیجی کالا موجود میشه؟

  4. Avatar Alireza

    خخخخخخخ فکر کنم مردم تا میان خاطره ی نوت هفت رو از یاد ببرن دو قرن طول بکشه خدا به داد سامسونگ برسه 🙂

    1. Avatar علی

      شما مگه مشکل آنتن آیفون ۴ اس رو فراموش نکردید؟
      انفجار آیفون ۶ رو فراموش نکردید؟
      خم شدن گوشی های آیفون که هنوز هست رو که اصلا نمیدونید چی هست

  5. Avatar مرتضي

    منفجر نشه یه وقت!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه