آلکاتل گوشی و تبلت جدید معرفی کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه MWC 2017، آلکاتل از محصولات جدید خودش رونمایی کرد. این محصولات شامل گوشی‌های A5 LED، A3، U5 و تبلت آلکاتل پلاس ۱۲ می‌شوند. با این که شرکت آلکاتل به عنوان سازنده‌ی محصولات برتر تکنولوژی شناخته نمی‌شود اما گوشی A5 LED، محصول جالبی به نظر می‌رسد. عنوان LED اشاره به ویژگی ظاهری این گوشی دارد. قاب پشتی گوشی A5 به چراغ‌های LED مختلفی مجهز شده که به رنگ‌های گوناگونی در می‌آیند. گوشی A5 LED، یک محصول میان رده‌ی رو به پایین محسوب می‌شود که به تراشه‌ی ۸ هسته‌ای با پردازنده‌ی ۱.۴ گیگاهرتزی مدیاتک مجهز شده است. در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی HD استفاده شده و با اندروید ۶ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مدل A3 به عنوان اقتصادی‌ترین تلفن همراه هوشمند آلکاتل شناخته می‌شود که صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD دارد. گوشی U5 هم به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۴G بازار به حساب می‌آید که با صفحه نمایش ۵ اینچی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. تبلت آلکاتل پلاس ۱۲ هم از سیستم عامل ویندوز ۱۰ برخوردار است و از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند. البته مودم LTE این تبلت روی صفحه کلید قرار گرفته و به همین دلیل اگر صفحه کلید را به همراه نداشته باشید، نمی‌توانید به شبکه‌ی LTE متصل شوید.

Alcatel-Plus-12

منبع: phonearena

telegram_ad2_1
‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sad

    a5 led الان چه خاصیتی داره خوب اینو میشه به عنوان یک قاب محافظ هم تهیه کرد الان گوشیها مثل او دوره ی اواخر نوکیا شدن که شکل های عجیب میزدن
    نمونه الانش lg x screen

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه