آمازون خاورمیانه را هدف قرار داده است

۶ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آمازون که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا به حساب می‌آید در منطقه‌ی خاورمیانه فعالیت ندارد. حالا شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت می‌خواهد با خرید سایت Souq.com به شکل جدی وارد بازار این منطقه شود. براساس گزارش منتشر شده در سایت Bloomberg «جف بزوس» (Jeff Bezos) مدیرعامل سایت آمازون نزدیک به ۱ میلیارد دلار در منطقه‌ی خاورمیانه سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند بازار فروش اینترنتی کشورهای مصر، عربستان و امارات را در اختیار داشته باشد.

آمازون یک میلیارد دلار برای فعالیت در منطقه‌ی خاورمیانه سرمایه گذاری کرده است.

در گزارش‌های دیگر به این موضوع اشاره شده که آمازون سعی دارد یک سیستم پرداخت جدید برای منطقه‌ خاورمیانه به وجود بیاورد تا مردم بدون داشتن کارت‌های اعتباری مانند ویزا و مستر کارت هم بتوانند از این فروشگاه خریداری کنند.

حالا باید ببینیم سیستم حمل  و نقل این شرکت در خاورمیانه به چه صورت عمل می‌کند. آیا فروش اینترنتی این سایت تنها مربوط به کشورهای مصر، عربستان و امارات می‌شود یا سفارش‌های آن به کشورهای دیگر هم ارسال خواهد شد.

البته هنوز قرار داد خرید سایت Souq توسط آمازون به مرحله نهایی نرسیده و فعلا مسئولان این دو شرکت درباره‌ی چنین موضوعی صحبت نکرده‌اند. سایت Souq بیش از ۱.۵ میلیون محصول را به صورت آنلاین در کشورهای امارات، مصر و عربستان به فروش می‌رساند.

منبع: Bloomberg

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امین

    اگه بشه از ایرانم خرید کرد که عالیه wow

  2. سان.

    امیدوارم دیجیکالا و امازون باهم همکاری کنند.

  3. علیرضا

    چقدر جالبه که کلا ایران جزو جامعه آماری خاورمیانه برای هیچ شرکتی نیست،نکنه روی ماه زندگی میکنیم؟

    1. امین

      اصلا بیخیال اینا. خودمون دیجیکالا داریم بهتر از همشون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه