آمازون دکمه‌های Dash را قابل برنامه‌ریزی می‌کند

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت آمازون مدتی پیش دکمه‌هایی به نام Dash را با قیمت ۵ دلار راهی بازار کرده بود که به وسیله‌ی آن‌ها می‌شد از ۱۰۰ برند مختلف خرید کرد. البته هر کدام از این دکمه‌ها برای یک برند خاص طراحی شده بودند و نمی‌شد با آن‌ها کارهای دیگری انجام داد. به نظر می‌رسد که برخی شرکت‌ها توانسته‌اند راه‌کاری برای تغییر کارکرد این دکمه‌ها به وجود بیاورند. با این دکمه‌ها که به شبکه‌ی Wi-Fi متصل می‌شوند می‌توان اتومبیل‌های تسلا را هم روشن کرد!

نسل جدید دکمه‌های Dash شرکت آمازون با قیمت ۲۰ دلار راهی بازار می‌شوند.

موضوع اینجاست که می‌توان دکمه‌های Dash را شخصی‌سازی کرد و از آن‌ها برای کار با نرم‌افزارها و وسیله‌های مختلف استفاده کرد. اگر فکر می‌کنید که این دکمه‌های ساخته‌ی آمازون برای سفارش محصولات به درد نمی‌خورند، می‌توانید از آن‌ها در وسایل دیگر استفاده کنید.

شرکت آمازون با دیدن این موضوع دست به ساخت مدل جدیدی از این دکمه‌ها زده که برای کار در زمینه‌ی اینترنت اشیا مناسب خواهند بود. این دکمه‌ی جدید که AWS IoT Buttion نام دارد با قیمت ۲۰ دلار راهی بازار شده است. اگر کاربران علاقه‌ای به خرید محصول با این دکمه‌ها نداشته باشند می‌توانند دکمه‌ی AWS IOT‌ قرار گرفته روی آن را فشار دهند تا پیامی به سرویس Amazon Web Services ارسال شود. توسعه‌دهندگان با استفاده از امکانات AWS می‌توانند کارهای مختلفی با دکمه‌ای که در اختیار دارند انجام دهند.

در کنار سرویس‌های رایگانی که آمازون در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، سرویس‌های پولی هم دیده می‌شوند. شرکت آمازون گفته که کاربران با استفاده از سرویس‌های این شرکت می‌توانند به خوبی با دنیای اینترنت در ارتباط باشند.

‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه