جن‌گیرها از گوشی هوشمند برای جن‌گیری استفاده می‌کنند!

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جن گیری با تلفن همراه

تلفن‌های همراه، شیوه‌ زندگی مردم جهان را دستخوش تغییرات زیادی کرده‌اند. به همین خاطر برگزاری یک دوره‌ آموزشی جن گیری از طریق تلفن همراه نباید چندان تعجب‌آور باشد. طبق گزارشی که دیروز منتشر شده، حدود ۲۰۰ نفر که خواستار یادگیری این فرایند بوده‌اند، در این دوره‌ یک‌ هفته‌ای شرکت کرده‌اند.

بخشی از این دوره به توضیح تفاوت جن زدگی و بیماری روانی می‌پردازد. اما یکی از جذاب‌ترین مبحث‌های مطرح شده در جلسه‌ اول این دوره، در مورد کاربرد تلفن همراه در فرایند این کار بود. یکی از افرادی که آشنایی زیادی با کاربرد تلفن همراه در این فرایند دارد، کاردینال «ارنست سیمونی» (Ernest Simoni) ۸۹ ساله از کشور آلبانی است. هرچند بیشتر هم‌سن‌وسال‌های او از تکنولوژی دوری می‌کنند، او با خبرگزاری رویترز مصاحبه کرده و در مورد جن گیری از راه دور گفته: «آنها با من تماس می‌گیرند و از طریق تلفن به افراد حاضر در محل توضیحات لازم را می‌دهم.» این کاردینال در ادامه می‌گوید در هنگام انجام جن گیری با تلفن همراه، او دعاهای لاتین مربوط به این کار را می‌خواند و افراد کنار فرد جن زده هم گوشی را روی اسپیکر می‌گذارند تا این دعاها به گوش او برسد.

بنا به ادعای کلیسای کاتولیک، تعداد درخواست جن گیری رو به افزایش است و به همین خاطر انجام این کار از طریق تلفن همراه موضوعی قابل درک محسوب می‌شود. «جوزپه فراری» (Giuseppe Ferrari) مسئول برگزاری این دوره در یکی از دانشگاه‌های رم است و در همین زمینه می‌گوید: «در طی سال‌های گذشته، تعداد درخواست‌های مربوط به جن گیری تا حد زیادی افزایش داشته است.» اما کاردینال «سیمونی» می‌گوید که این فرایند تنها باید در زمانی انجام شود که دکترها از یافتن حداقل یک دلیل پزشکی برای رفتارهای ظاهرا شیطانی بیمار ناتوان باشند.

افراد حاضر در این دوره یک مدرک هم دریافت می‌کنند، اما این مدرک جواز جن گیری به‌حساب نمی‌آید. برای انجام فرایند رسمی، فرد موردنظر باید کشیش باشد و بعد از دریافت مجوز از یک اسقف، می‌تواند این کار را انجام دهد.

منبع: phonearena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه