آنر ویو ۲۰ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر حفره‌دار معرفی شد

۱۷ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
آنر ویو 20

اگرچه برند آنر یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی محسوب می‌شود، اما در سال‌های اخیر عملکرد بسیار قابل توجهی داشته و طبق گزارش‌های جدید، تقریبا نیمی از گوشی‌های هواوی فروخته شده در سال ۲۰۱۸ مربوط به گوشی‌های برند آنر است. بعد از مدت‌ها انتظار، این برند ساعاتی قبل از جدیدترین پرچم‌دار خود تحت عنوان آنر ویو ۲۰ ، که در چین V20 نام دارد، رونمایی کرد.

چند ماه قبل، سونی سنسور دوربین IMX568 را معرفی کرد که ۴۸ مگاپیکسل را در یک چیپ ۰.۸ میکرومتری جای داده است. اگرچه سونی هنوز از این سنسور استفاده نکرده، اما به غیر از گوشی هواوی نوا ۴، گوشی آنر ویو ۲۰ هم از این سنسور پیشرفته که بر روی آن یک لنز با دیافراگم F/1.8 تعبیه شده، بهره می‌برد. در کنار این دوربین قدرتمند، یک دوربین ToF هم قرار دارد که برای تشخیص عمق محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آنر ویو 20

نمایشگر این گوشی از نوع LCD است و ۶.۴ اینچ اندازه دارد و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۰ بهره می‌برد. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی، عدد ۹۱.۸۲ درصد است و مانند هواوی نوا ۴، در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر، یک حفره قرار دارد که دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. قدرت پردازشی این گوشی از طرف تراشه قدرتمند ۷ نانومتری هواوی یعنی کایرین ۹۸۰ تامین می‌شود و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم هم آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایت است که با بهره‌گیری از کارت حافظه MicroSD می‌توان آن را افزایش داد.

انرژی آنر ویو ۲۰ را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع ۴.۵ ولت-۵ آمپر هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید پای و نسخه ۲.۰۱ رابط کاربری Magic UI روانه‌ی بازار می‌شود و در پنل پشتی آن هم می‌توان حسگر اثر انگشت این گوشی را مشاهده کرد.

قیمت مدل پایه این گوشی که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۲۹۹۹ یوان (حدود ۴۳۴ دلار) و قیمت مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن،۳۴۹۹ یوان (حدود ۵۰۷ دلار) است. عرضه بین‌المللی آن هم از تاریخ ۲۲ ژانویه در پاریس آغاز می‌شود.

منبع: SlashGear

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar reza

    راستی یادم رفت بگم بهترین گوشی های دنیا الان از رتبه یک تا ۳ سری میت هستن نظر بخود ندید تو رو قران

  2. Avatar شاهین زارعی

    نشد یبار هواوی گوشی طراحی کنه و کپی نباشه
    تا سامسونگ a8s حفره دار طراحی کرد اینم از روش زد .

    تا حالا شرکت هواوی هیچ تکنولوژی نداشته فقط کپی از روی شرکت های دیگه بوده

    1. Avatar reza

      معذرت میخوام خبر از دنیا نداری میای میگی هواوی کپی کرد هواوی جزو اولین شرکتا بود نمایشگر حفره دار ب بازار داد بعدش میگی هیچ تکنولوژی نداشته خبرا رو نمیخونی طفرفداری بیخودی هم نکن هواوی هوش مصنوعی ک برگوشیاش داده هنوز بعد از گذشت دو سال هنوز هیچ گوشی سازی دیگه ای نتونسته ب گوشیاش اضافه کنه تازه این ی تکنولوژیشه بعدش هواوی چند سالی نیس اومده و گوشی میسازه اما امسال شد دومین گوشی ساز بزرگ
      بعدش از از این کامنتا نذارید خواهشا انگار شرکتا مال باباتونه ایران ک از خودش چیزی نداره پس ب چی مینازید ب مصرف کننده بودن ها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه