آنچارتد ۲ را روی پلی‌استیشن۴ ببینید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بهترین بخش‌های کنفرانس سونی در رویداد E3 امسال، نمایش روند بازی «آنچارتد ۴» بود. با این حال عرضه‌ی این بازی تا سال آینده‌ی میلادی به عقب افتاده است و بازی‌کننده فعلا باید برای بازی کردن‌اش صبر کنند.

سونی تصاویر جدیدی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ای بازی آنچارتد ۲ منتشر کرده است

این فاصله‌ی زیاد، فرصتی را برای سونی به‌وجود آورده است تا با عرضه‌ی دوباره‌ی قسمت‌های قبلی بازی، مخاطب‌های بیشتری را برای بازی جدیدشان پیدا کند.

سونی قرار است تا چند ماه آینده، بازی «آنچارتد: مجموعه‌ی نیتن دریک» را برای پلی‌استیشن۴ عرضه کند که هر سه بازی سه‌گانه‌ی اول آنچارتد را در خود دارد. قرار است بازی‌ها با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شوند.

استودیویی هم که وظیفه‌ی بازسازی این بازی‌ها را بر روی پلی‌استیشن۴ بر عهده دارد، استودیوی بازی‌سازی Bluepoint Games است؛ استودیویی که تا به حال بازی‌های ICO، Shadow of the Colossus، God of War و مجموعه بازی‌های Metal Gear را بازسازی کرده است.

سونی اخیرا تصاویر جدید از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آنچارتد ۲ منتشر کرده است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه ببینید. آنچارتد ۲، در سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد و توانست صدها جایزه‌ی بازی سال را از آن خود کند.

بازی «مجموعه‌ی نیتن دریک» قرار است هفدهم مهر ماه امسال عرضه شود.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه