آنچارتد۴ در صدر بازی‌های پرفروش هفته‌ی گذشته قرار گرفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو هفته‌ای است که از عرضه‌ی چهارمین قسمت در مجموعه بازی‌های آنچارتد می‌گذرد. «آنچارتد۴» نه تنها از سوی منتقدان مورد توجه قرار گرفته، بلکه بازی توانسته است تا بیشترین فروش را در بین تمام بازی‌های این مجموعه داشته باشد.

آنچارتد۴ توانسته است در هفته‌ی اول فروش خود، در صدر لیست بازی‌های پرفروش ژاپن قرار بگیرد.

طبق آمار و ارقامی که موسسه‌ی Chart-Track ارایه داده، آنچارتد۴ توانسته است تا در هفته‌ی اول فروش‌اش، رتبه‌ی اول را در انگلستان کسب کند. این موسسه‌ی انگلیسی، همچنین گزارش داده است که فروش هفته‌ی اول آنچارتد ۴، از فروش قسمت سوم این مجموعه یعنی Uncharted 3: Drake’s Deception حدود ۶۶ درصد بیشتر بوده است.

در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته‌ی انگلستان، رتبه‌ی دوم به بازی Doom اختصاص داده شده است. بازی Battleborn هم که دو هفته‌ی پیش عرضه شده و در صدر لیست بازی‌های پرفروش قرار گرفته بود، در هفته‌ی دوم فروش‌اش، از رتبه‌ی اول به رتبه‌ی دوازدهم کوچ کرده است.

Uncharted_4-1

موفقیت آنچارتد۴ فقط هم به انگلستان ختم نمی‌شود. موسسه‌ی آماری Media Create که فروش بازی‌ها را در ژاپن بررسی می‌کند، از فروش بالای این بازی خبر داده است. آنچارتد۴ توانسته است در هفته‌ی اول فروش خود، در صدر لیست بازی‌های پرفروش ژاپن قرار بگیرد و بیش از ۱۲۸ هزار نسخه بفروشد.

آنچارتد۴ در روز دهم ماه میلادی جاری به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه شد.

تمام اخبار مربوط به آنچارتد۴ را می‌توانید از اینجا دنبال کنید.

منبع: VG247

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه