آپدیت اندروید ۶.۰ هفته‌ی بعد به OnePlus X می‌آید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی جدید شرکت وان‌پلاس، یعنی OnePlus 3، یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی ساخته شده است. گوشی‌های ساخته‌ی این شرکت طرفداران زیادی دارند. شرکت وان‌پلاس هم دیروز در قالب یکی از گفتگوهای AMA وب‌سایت Reddit، از مخاطبان‌اش خواست تا سوالات‌شان را مطرح کنند. یکی از مهم‌ترین سوال‌ها، زمان عرضه‌ی اندروید ۷.۰ نوگت برای OnePlus 3 بود.

احتمالا در چند ماه آینده، بروزرسان اندروید ۷.۰ برای OnePlus 3 عرضه خواهد شد.

در پاسخ به این سوال، شرکت وان‌پلاس زمان دقیقی را ارایه نداده است. با این حال، طبق گفته‌ی این شرکت، آن‌ها جدی مشغول کاری روی اندروید نوگت هستند تا آن را به OnePlus 3 بیاورند. احتمالا در چند ماه آینده، بروزرسان اندروید ۷.۰ برای این گوشی عرضه خواهد شد. البته اگر واقعا اندروید جدید را روی گوشی وان‌پلاس خود می‌خواهید، رام CyanogenMod برای وان‌پلاس ۳ موجود است.

شرکت وان‌پلاس هم‌چنین تایید کرد که گوشی OnePlus X (گوشی میان‌رده‌ی این شرکت که سال گذشته عرضه شد)، هفته‌ی آینده بروزرسان اندروید ۶.۰ مارش‌مالو را دریافت خواهد کرد. این آخرین آپدیت سیستم عامل OnePlus X خواهد بود. آن هم به این دلیل که این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ استفاده می‌کند و پردازنده‌ی گرافیکی این چیپ‌ست با اندروید نوگت همخوانی ندارد.

در همین پرسش و پاسخ، شرکت وان‌پلاس هم‌چنین گفت که هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی ساعت هوشمند ندارند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    من همین امروز نصبش کردم . فقط کافیه IP رو به امریکا تغییر بدی و بعدش بصورت OTA دانلود میشه (OxygenOS 3.1.2 (Marshmallow) OTA for OnePlus X).حالا که همه دارن نوگت میشن ما تازه مارشملوییی شدیم. همینشم از سرمون زیاده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه