آپدیت جدید Honor 8 قابلیت‌هایی جدید به گوشی اضافه می‌کند

۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شعبه‌ی هندوستان شرکت آنر (Honor) به تازگی تایید کرده که قرار نیست گوشی Honor 8 این شرکت، به اندروید ۸.۰ اوریو بروزرسانی شود. با این حال، شرکت آنر پرچم‌دار سال گذشته‌ی خود را رها هم نکرده است. آپدیت جدیدی برای گوشی Honor 8 اضافه شده است که قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند.

بزرگترین قابلیت اضافه شده امکان عکاسی پانوراما سه بعدی است.

آپدیت جدید Honor 8 با شماره‌ی نسخه‌ی B389 عرضه شده است. خبری از اوریو نیست، ولی امکاناتی به گوشی اضافه شده.

بزرگترین قابلیت اضافه شده امکان عکاسی پانوراما سه بعدی است. امکان عکاسی سه بعدی پانوراما به اپ دوربین Honor 8 اضافه شده است که اجازه می‌دهد عکس‌ها را از زوایای مختلف ببینید. می‌توان عکس‌ها را در لاک اسکرین گوشی هم قرار داد.

یک قابلیت دیگر، امکان بازیابی عکس‌هایی است که از گالری گوشی پاک شده. عکس‌هایی که از اپ گالری گوشی پاک می‌شوند، تا سی روز در بخشی به اسم Recently Deleted نگه داشته می‌شوند.

گالری گوشی هم‌چنین یک بخش جدید به اسم Honor featured دارد که در آن عکس‌های خوبی که دیگران با گوشی گرفته‌اند را می‌بینید.

از این پس Honor 8 هر سه روز یک بار از افراد می‌خواهد که الگوی قفل گوشی یا کد آن را وارد کنند تا هم امنیت گوشی حفظ شود و هم اینکه رمز عبور گوشی خود را بهتر به خاطر بسپارید.

قابلیتی جدید در Honor 8 به اپ‌هایی مثل Facebook یا WeChat اجازه می‌دهد که نصف صفحه را اشغال کنند.

آپدیت‌های امنیتی گوگل تا ژانویه‌ی ۲۰۱۸ هم بخشی از آپدیت جدید Honor 8 است.

آپدیت جدید Honor 8 به صورت موج موج ارسال خواهد شد.

منبع: Android Soul

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar نازنین

    من گوشیمو تو اسفند اپدیت کردم که همه این قابلیت هایی که شما فرمودید اضافه شد و همچنین چندین قابلیت به اپ دوربین اضافه شد مثل قابلیت نوردهی طولانی در شب و عکاسی ابریشمی از اب ، عکاسی از ستاره ها که بسیار جالب و هیجان انگیز بودن ولی بعد از مدتی این قابلیت ها همه اتوماتیک از اپ دوربین حذف شدن. و در اپدیت جدید هم دیگه نیومدن. علت چی بوده؟

  2. Avatar Bom

    من آپدیت کردم اما این چیزایی که ذکر کردید هیچ کدوم نیومدن انگار

  3. Avatar میثم

    موج موج رو خوب اومدی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه