سیستم‌عامل سری اکسپریا Z1 سونی به اندروید ۵.۱.۱ به‌روزرسانی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی از روز گذشته امکان به‌روزرسانی سه گوشی هوشمند اکسپریا Z1، اکسپریا Z1 کامپکت و اکسپریا Z آلترا را به نسخه‌ی ۵.۱.۱ سیستم‌عامل اندروید فراهم کرده است.

شرکت سونی امکان به‌روزرسانی گوشی‌های اکسپریا Z1، Z1 کامپکت و Z آلترا به اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ فراهم کرد.

این شرکت هفته‌ی گذشته هم برخی دیگر از محصولات سری Z خود مانند اکسپریا Z، اکسپریا ZL، اکسپریا ZR و تبلت اکسپریا Z را به این نسخه از اندروید به‌روزرسانی کرده بود. این مدل‌ها جزو محصولات قدیمی سری Z سونی محسوب می‌شوند؛ برهمین اساس فراهم کردن قابلیت به‌روزرسانی آن‌‌ها به اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ توسط سونی کار جالبی به‌نظر می‌رسد.

پس از دانلود و به‌روزرسانی این سه محصول، شماره نسخه‌ی اندروید آن‌‌ها به ۱۴۶A0368 تبدیل می‌شود. البته در حال حاضر این امکان تنها برای برخی از کشورها فراهم شده است؛ اما انتظار می‌رود سونی به‌زودی آن را برای دیگر کشورها هم فراهم کند.

xperia

در این به‌روزرسانی برخی مشکلات اصلاح شده است. به‌طور مثال گزینه‌ی وای‌فای و بلوتوث در منوی اعلان‌ها اضافه شده است. همچنین در این نسخه تم‌ها و تنظیمات جدیدی برای آیکون‌‌ها وجود دارد. البته باید به گزینه‌هایی مانند امکان سفارشی‌سازی و بهبود در دوربین هم اشاره کرد.

لازم به‌ذکر است که سونی در این نسخه قابلیت یکپارچه‌سازی گوشی‌های هوشمند با ساعت هوشمند Sony Smartwatch 3 را فراهم کرده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar فرهاد

    سلام
    بنظرتون آپدیت کنم z1 رو یانه!؟

    1. Avatar archer queen

      ولش کن

  2. Avatar طبیب چی

    پیش به سوی آپدیت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه