آیا اپل آیفون پرو را با صفحه‌نمایش خمیده می‌سازد؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
iPhone Pro

در جدیدترین شایعات منتشر شده درباره‌ی « آیفون پرو » (iPhone Pro)، گفته شده که این گوشی با صفحه نمایش خمیده راهی بازار خواهد شد.

شایعات به عرضه‌ی آیفون پرو با صفحه نمایش خمیده اشاره می‌کنند.

در چند روز گذشته شایعات مختلفی درباره‌ی ساخت آیفون ۵٫۸ اینچی که احتمال دارد با نام آیفون پرو عرضه شود، منتشر شده است. به احتمال زیاد این گوشی یک صفحه نمایش OLED خواهد داشت و در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

در شایعات جدید گفته شده که این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش خمیده خواهد داشت که لبه‌های گوشی را از بین می‌برد. در قسمت خمیده دکمه‌های مجازی قرار گرفته تا کاربران با آن‌ها کار کنند. البته شرکت اپل حق ثبت صفحه‌نمایش خمیده را در سال ۲۰۱۳ ثبت کرده بود و احتمال دارد که این ایده در چند سال آینده به حقیقت تبدیل شود. این شرکت در سال ۲۰۱۱ هم حق ثبت دیگری داشت که به ساخت یک آیفون کاملا گرد و کره‌ای شکل اشاره می‌کرد. در این ایده هم آیفون هیچ گونه لبه‌ای نداشت و صفحه نمایش دورتادور گوشی را دربر گرفته بود. در ادامه می‌توانید تصاویر از حق ثبت‌های اپل برای ساخت یک گوشی با صفحه‌نمایش خمیده را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

علاقه‌ی اپل به ساخت آیفون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر قابل انکار نیست. این شرکت برای رقابت با سامسونگ که گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ عرضه کرده، قصد دارد محصولاتی بزرگ‌تر راهی بازار کند.

‌‌‌‌‌‌

منبع: MacRumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Ali S

    هه گوشیاش مثل صندوق صدقه میمونن

  2. Next is Now

    تقلید در حد بنــــز، سامسونگ نبود نصف تکنولوژی های الان نبود

  3. حافظ موسوي

    اپل نباید درگیر بازی های تبلیغاتی سامسونگ بشه ، سامسونگ گوشی رو مثه آفتابه لگن و روزی سه مدل تولید میکنه ، اپل باید به روال سابقش پایبند باشه همون روشی که فقط به تکنولوژی های قابل استفاده و امتحان پس داده توی گوشی موبایلهاش راه میداد ! درگیر بازی تبلیغاتی سامسونگ شدن یعنی نابودی یعنی همردیف شدن با سامسونگ و به سطح اون نزول کردن ، درحالی که اپل ( گوشی هاش) هیچوقت تا حالا روند نزولی نداشته !

    1. Ali S

      آقای عزیز توهین نکن
      اینکه سامسونگ قادره گوشی هایی بسازه که برای تمام قشر های جامعه مناسب و باکیفیت باشه و امکان انتخاب رو افزایش بده نه تنها بد نیست
      بلکه یک افتخار محسوب میشه که اپل از اون محرومه
      و اینکه سامسونگ سطحش خیلی از اپل بالاتره و حالا حالا ها باید بدوه تا بهش برسه
      فکر نکنم سامسونگ برای اینکه گوشی تولید کنه باید به کسی جواب پس بده سامسونگ عالیه و اینو همه میدونند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه