آیا اپل آیفون ۵se را معرفی می‌کند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPhone 5se

در حالی که «اپل» (Apple) درباره‌ی ساخت آیفون ۴ اینچی صحبتی نکرده، شایعات جدید به این موضوع اشاره کرده‌اند که به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند به نام iPhone 5se شناخته می‌شود.

آیفون ۵se از نظر سخت افزاری بین گوشی‌های آیفون ۵s و آیفون ۶s قرار می‌گیرد.

شرکت اپل تا چند سال گذشته گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ تولید نمی‌کرد، اما نیاز بازار این شرکت را وادار کرد که آیفون ۶ و آیفون ۶s‌ را در مدل پلاس عرضه کند. پس از این اقدام شرکت اپل شایعات درباره‌ی ساخت یک گوشی ۴ اینچی توسط این شرکت به گوش می‌رسید. در حالی که نام‌های آیفون ۶c، آیفون ۷c و آیفون ۵e را برای این گوشی شنیده بودیم، در شایعات جدید به نام آیفون ۵se اشاره شده است.

به نظر می‌رسد که اپل از طراحی آیفون ۵s برای ساخت این گوشی الهام گرفته و این محصول را برای کاربرانی می‌سازد که می‌خواهند یک گوشی کوچک داشته باشند که بتوان آن را با یک دست کنترل کرد. در حالی که شایعه‌ی ساخت این تلفن همراه هوشمند از زمان تولید آیفون ۶ به گوش می‌رسید، اپل هیچ وقت چنین محصولی را عرضه نکرد. برخی از شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که گوشی جدید ۴ اینچی اپل از سخت‌افزاری قوی‌تر از آیفون ۶s بهره می‌برد و برخی دیگر از شایعات به استفاده از سخت افزار ضعیف‌تر در این گوشی اشاره می‌کنند.

این احتمال هم وجود دارد که آیفون ۵se بین گوشی‌های آیفون ۵s و آیفون ۶s‌ قرار بگیرد و قدرت سخت‌افزاری مناسبی را پیش روی کاربران قرار دهد. البته تا زمانی که اپل این گوشی را به شکل رسمی معرفی نکند، نمی‌توان درباره‌ی این شایعات با اطمینان صحبت کرد.

چند روز پیش ویدیویی از این آیفون ۴ اینجی منتشر شده بود که به وجود چنین محصولی اشاره می‌کرد و کاربران را امیدوار کرد که در آینده چنین تلفن همراه هوشمندی راهی بازار شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Next is Now

    خدا میدونه چه آش در همی از آب دربیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه