آیا باید منتظر قسمت جدید بازی برن‌آوت باشیم؟

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی «کرایتریون» (Criterion)، سازنده مجموعه بازی‌های برن‌آوت چندسالی است که روی یک بازی جدید کار می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر میرسد قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های برن‌آوت در دست ساخت قرار دارد.

بازی جدیدی که در E3 سال ۲۰۱۴ تنها مراحل ساخت آن به‌نمایش درآمد و دیگر خبری از آن نشد. این احتمال میرفت که در E3 امسال اخبار جدیدی از این بازی منتشر شود، اما مشاهده کردیم که این استودیو در کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز جایی نداشت. به‌تازگی مدیرعامل این استودیو بازی‌سازی به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها قصد دارند «یک بازی شگفت‌انگیز» معرفی کنند.

مدیرعامل استودیوی کرایتریون در مصاحبه‌ای که با سایت این شرکت داشته، به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها در چندسال گذشته روی چند بازی بسیار محرمانه کار کرده‌اند که فعلا نمی‌توانند درباره آن‌ها صحبت کنند. اما به‌زودی اطلاعات جدیدی از این بازی‌ها منتشر خواهند کرد.

burnout1

در E3 سال گذشته به این موضوع اشاره شد که این استودیوی بازی‌سازی در حال ساخت یک بازی اول-شخص ورزشی است، اما از آن زمان به بعد دیگر چیزی از این بازی اعلام نشد. از صحبت‌های مدیرعامل این استودیو هم مشخص نشده که آیا او درباره این بازی صحبت می‌کرده یا قصد دارد بازی جدیدی را به‌نمایش دربیاورد.

بسیاری از طرفداران مجموعه بازی‌های برن‌آوت منتظر هستند تا قسمت جدیدی از آن معرفی شود. مجموعه بازی‌های برن‌آوت به دلیل هیجان بسیار بالا در رانندگی و به‌نمایش درآوردن تصادف‌های بزرگ و فوق‌العاده مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند. آخرین قسمتی که از این مجموعه راهی بازار شد، بازی «برن‌آوت کرش»(Burnout Crash) نام داشت که چهار سال پیش روی شبکه‌های ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن قرار گرفت. آیا استودیوی کرایتریون در نمایشگاه Gamescom امسال که ماه آینده برگزار می‌شود، قصد معرفی قسمت جدید این مجموعه بازی‌ها را دارد؟ باید ببینیم که شرکت الکترونیک آرتز چه برنامه‌هایی برای این نمایشگاه دارد.

منبع: Videogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه