آیا بتلفیلد سال آینده به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد؟

۲۹ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Battlefield WW2

الکترونیک آرتز یک سال درمیان، شماره‌ای جدید در مجموعه بازی‌های «بتلفیلد» (Battlefield) عرضه می‌کند. سال گذشته شاهد عرضه‌ی «بتلفیلد ۱» (Battlefield 1) بودیم که این مجموعه را به جنگ جهانی اول برد. استودیوی سازنده‌ی بتلفیلد یعنی DICE در سال جاری قسمت جدید بازی «بتل‌فرانت» یعنی همان Star Wars: Battlefront 2 را عرضه کرد. سال آینده هم بدون شک قرار است شاهد عرضه‌ی قسمت بعدی بتلفلید باشیم. شنیده بودیم که قسمت بعدی این مجموعه، قرار است Bad Company 3 باشد، ولی شایعات جدیدی این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

فعلا قرار نیست Bad Company 3 ساخته شود.

منبعی نزدیک به استودیوی بازی‌سازی DICE به خبرگزاری یوروگیمر گفته است که فعلا قرار نیست Bad Company 3 ساخته شود. در حالی که استودیوی سازنده‌ی بتلفیلد به ساخت Bad Company 3 فکر می‌کرده، ولی تصمیم گرفته است سراغ آن نرود.

منبع شایعه‌ی قبلی، یعنی شبکه‌ی یوتیوبی AlmightyDaq از حرف خود کوتاه نیامده است. این شبکه هنوز هم می‌گوید که استودیوی DICE مشغول ساخت Bad Company 3 است، ولی این بازی به این زودی‌ها نخواهد آمد.

طبق گفته‌ی این کانال، نسخه‌ی سال آینده‌ی بتلفیلد به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد.

این طور که به نظر می‌رسد، بهتر است که برای اینکه از بتلفیلد بعدی بیشتر بدانیم، منتظر صحبت‌های رسمی از سوی الکترونیک آرتز باشیم. دور از ذهن است که الکترونیک آرتز پس از عرضه‌ی Call of Duty: WWII بخواهد سراغ ساخت یک بازی دیگر در جنگ جهانی دوم برود.

منبع: WCCFtech

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۲ دیدگاه
    1. Avatar Hossein Gaming

      خداییش گند Star wars و Need for speed رو تو بتلفیلد ها نزنه
      می تونم پیش بینی‌کنم تو این گند بزنه
      کلاً EAورشکسته می شه

    2. Avatar No One

      هر کاری میخواد بکنه فقط به بازی گند نزنه

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه