آیا بلک‌بری تبلت می‌سازد؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بلک‌بری در تمام سال‌هایی که مشغول ساخت گوشی هوشمند بوده، فقط یک تبلت ساخته است. تبلت BlackBerry PlayBook تنها تبلت این شرکت است و سیستم عامل این تبلت، در اصل پایه‌ای برای سیستم عامل BlackBerry 10 شده بود. تبلت PlayBook تجربه‌ی کار بسیار خوبی داشت و این امکان وجود داشت تا همزمان روی آن کارهای مختلفی انجام داد، اما در آن زمان، عرضه‌ی گوشی بسیار بد BlackBerry Storm 9530 کاری کرد که کسی به تبلت PlayBook نگاه هم نکند.

در لیست محصولات تولیدی شرکت بلک‌بری، می‌توانیم «تبلت‌ها» را هم ببینیم.

نتیجه‌ی بسیار بدی که ساخت که یک تبلت برای بلک‌بری در پی داشت، باعث شد تا این شرکت دیگر به سمت ساخت تبلت نرود. مدیرعامل بلک‌بری، «تورستن هاینز»، در سال ۲۰۱۳ و دو سال پس از عرضه‌ی تبلت PlayBook آمد و گفت که شرکتش دیگر تبلت نخواهد ساخت. با این حال، ظاهرا حالا که دیگر بلک‌بری خودش گوشی و دستگاه نمی‌سازد، قرار است سیاست‌های این شرکت هم تغییر کند.

bmm

روی وب‌سایت رویداد MWC، اسم شرکت‌هایی که در این مراسم شرکت می‌کنند، نوشته شده است. در توضیحات شرکت بلک‌بری آمده است که این شرکت دیگر خودش گوشی نمی‌سازد و شرکت چینی TCL ساخت دستگاه‌های مختلف با برند بلک‌بری را برعهده گرفته است. در لیست محصولات تولیدی این شرکت، می‌توانیم «تبلت‌ها» را هم ببینیم.

ممکن است این شرکت بخواهد در همین مراسم MWC یا حتی برنامه‌ی دیگری، از تبلت جدیدش رونمایی کند.

تا انتشار اطلاعات بیشتر فعلا صبر می‌کنیم و نظری نمی‌دهیم.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه