آیا به زودی بازی بعدی سازندگان بتمن: آرکام رونمایی می‌شود؟

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Batman: Arkham Knight

استودیوی بازی‌سازی راک‌استدی (Rocksteady Studios)، یعنی سازنده‌ی سه‌گانه‌ی معروف «بتمن: آرکام» (Batman: Arkham) ظاهرا مشغول آماده شدن برای رونمایی از یک بازی است. این استودیوی بازی‌سازی به تازگی در وب‌سایت رسمی خود خبر از جذب تعدادی نیروی جدید برای کار روی «یک بازی تراز اول» روی پلتفرم‌هایی جدید داده است.

بر اساس اطلاعاتی که بر و بچه‌های فروم ResetEra جمع‌آوری کرده‌اند، استودیوی راک‌استدی به دنبال ۲۴ کارمند جدید برای کار روی بازی جدیدش است. در توضیح تمام موقعیت‌های شغلی به یک بازی رونمایی نشده برای پلتفرم‌های نسل بعدی اشاره شده است.

استودیوی بازی‌سازی Rocksteady

نکته‌ی جالب، موقعیت شغلی «مدیر روابط عمومی» است. شغلی که طبق گفته‌ی استودیوی راک‌استدی موقت خواهد بود. در توضیح این شغل آمده که راک‌استدی به دنبال فردی است تا بتواند گیم‌پلی بازی را به خوبی در رویدادهای مختلف ارایه کند و هم‌چنین با مخاطب‌ها رابطه‌ای مستقیم داشته باشد. راک‌استدی به این موضوع اشاره کرده که فقط در دوره‌ی زمانی رونمایی از بازی و برای نمایش آن و برقراری ارتباط با مخاطب، نیاز به یک نفر دارند.

بازی بتمن آرکام نایت

کاملا واضح است که به رونمایی بازی بعدی سازندگان بازی‌های بتمن: آرکام نزدیک می‌شویم. از زمان عرضه‌ی آخرین قسمت این سه گانه یعنی بازی «بتمن: شوالیه‌ی آرکام» (Batman: Arkham Knight) سه سالی می‌گذرد و در تمام این مدت، استودیوی راک‌استدی کاملا بی سر و صدا بوده است. انتظار برای رونمایی از بازی بعدی این استودیو آن‌قدر زیاد است که مدیر راک‌استدی قبل از رویداد E3 2018 پیغامی منتشر کرد و گفت که در این نمایشگاه نباید منتظر رونمایی بازی بعدی آن‌ها باشیم.

برخی موقعیت‌های شغلی در راک‌استدی، نیازمند «آگاهی زیاد از کمیک‌ها، رمان‌ها و بازی» دارند. یعنی به احتمال زیاد، و با در نظر گرفتن این موضوع که راک‌استدی هنوز هم با شرکت برادران وارنر کار می‌کند، باید خیلی جدی منتظر رونمایی از یک بازی دیگر در دنیای کمیک‌های دی‌سی باشیم.

اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد، تصور می‌کنیم باید در رویداد The Game Awards امسال منتظر آن باشیم.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه