آیا دوربین نکسوس ۵ ال‌جی برآمده است؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در روزهای گذشته تصاویر و شایعه‌هایی پیرامون دو نکسوس جدید که توسط شرکت‌های ال‌جی و هوآوی در حال طراحی و تولید هستند، منتشر شده بود. براساس این شایعه‌ها به‌نظر می‌رسد نکسوس ساخته شده در شرکت ال‌جی که گفته می‌شد با نام نکسوس ۵ مدل ۲۰۱۵ معرفی شود، احتمالا با نام جدید ۵X معرفی و در آینده عرضه خواهد شد.

تصاویر جدیدی از نکسوس ۵ مدل ۲۰۱۵ شرکت ال‌جی به‌بیرون درز کرده است که برخی شایعه‌های منتشر شده در مورد این محصول را تایید می‌کنند.

در حال حاضر تصاویر جدیدی از این محصول به‌بیرون درز کرده که برخی شایعه‌های منتشر شده در مورد نکسوس ال‌جی را تایید می‌کند. در این تصاویر یک فلاش دوگانه برای دوربین و حسگر اثر انگشت که روی قاب پشتی این دستگاه تعبیه شده، دیده می‌شود. پیش از این شرکت ال‌جی دو نکسوس ۴ و ۵ را به سفارش گوگل تولید و در بازار عرضه کرده بود. اگر در خاطرتان باشد لنز دوربین در نکسوس ۵ این شرکت اندکی برآمدگی داشت که یکی از معایب آن به‌شمار می‌رفت. این در حالی است که در جدیدترین تصاویر منتشر شده از این محصول هم یک برآمدگی ۱.۸ میلی‌متری در دوربین دیده می‌شود.

nexuss

پیش از این اخباری پیرامون این‌که طول این محصول  ۱۴۶.۹ میلی‌متر و عرض آن ۷۲.۹ میلی‌متر است، منتشر شده بود. همچنین گفته شده بود که ضخامت بخشی از این گوشی ۹.۸ میلی‌متر و بخش دیگر آن ۸ میلی‌متر است. براین اساس احتمال می‌رفت تفاوت در ضخامت قسمت پایینی و بالایی این محصول نشان‌دهنده‌ی شکل خمیده‌ی قاب پشتی آن‌ باشد و عدد بزرگ‌تر مربوط به ضخیم‌ترین بخش و عدد کوچک‌تر مربوط به قسمت‌های نازک نزدیک به لبه‌ها باشد. البته برخی دیگر احتمال می‌دادند که این تفاوت در ضخامت به‌دلیل برآمدگی لنز دوربین در آن باشد که با انتشار این تصاویر، این موضوع تایید شد.

شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده کرده است. توان پردازشی این دستگاه از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که در آن یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. شرکت ال‌جی همچنین در این دستگاه ۳ گیگابایت رم قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید ال‌جی باید به اندروید ۶ مارش‌مالو اشاره کرد.

nexus-1

براساس شایعه‌‌های منتشر شده گوگل قصد دارد دو گوشی هوشمند جدید خود را که توسط هوآوی و ال‌جی طراحی و تولید شده در تاریخ ۷ مهر سال جاری (۲۹ سپتامبر) به‌طور رسمی معرفی کند. همچنین به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی نکسوس ۵X خود را با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار عرضه کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه