آیا مدل جدید نکسوس ۵ در دست ساخت است؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های نکسوس تا قبل از عرضه نکسوس ۶ به دلیل قیمت پایین و سخت‌افزار عالی، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته بودند. در این بین گوشی نکسوس ۵ توانست به محبوبیت خوبی دست پیدا کند. به همین دلیل به نظر میرسد که مدل جدیدی از این گوشی با سخت‌افزار قوی‌تر در دست ساخت قرار دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک An TuTu به نظر میرسد که مدل جدیدی از نکسوس ۵ در دست ساخت است.

گوشی‌ Meizu MX4 تا سال گذشته بیشترین امتیاز را از بنچمارک An TuTu به‌دست آورده بود. این امتیاز با عرضه شدن گوشی نکسوس ۶ و کسب امتیاز ۴۷۰۷۹ از An TuTu تغییر کرد. در اوایل امسال هم گوشی گلکسی S6 شرکت سامسونگ توانست امتیاز ۶۸۱۵۷ را در این برنامه به‌دست بیاورد و تا این لحظه قوی‌ترین گوشی بازار در بنچمارک An TuTu محسوب می‌شود. اما به تازگی امتیاز فوق‌العاده ۸۵۵۳۰ در این بنچمارک ثبت شده که مربوط به گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) می‌شود. نکته جالب اینجاست که این گوشی نه تنها راهی بازار نشده، بلکه هنوز معرفی هم نشده است. اما با توجه به امتیاز ثبت شده، به نظر میرسد که این گوشی واقعی است و باید منتظر آن باشیم. با توجه به اطلاعات منتشر شده این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد که قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای دارد.

Nexus

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت ال‌جی درحال ساخت یک نکسوس جدید است. البته ال‌جی به این موضوع اشاره کرده که گوشی نکسوس جدید را بر اساس قابلیت‌های گوشی G4 تولید نخواهد کرد. از طرف دیگر شایعه‌های مختلفی منتشر شده که به ساخت نکسوس جدید توسط شرکت هوآوی اشاره می‌کنند. به همین دلیل احتمال میرود که امسال دو گوشی نکسوس راهی بازار شود.

اگر امتیاز به دست آمده از گوشی نکسوس ۵(۲۰۱۵) درست باشد، به احتمال زیاد این محصول قوی‌ترین گوشی بازار تا آخر سال ۲۰۱۵ خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده چند گوشی جدید با چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ تا آخر امسال راهی بازار خواهند شد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه