آیا گرن توریسمو جدید توان رقابت با فورتزا را دارد؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به مناسبت مراسم PlayStation Experience امسال، سونی تصاویر و تریلر جدیدی از «گرن توریسمو اسپورت» منتشر کرده است؛ تصاویری که کیفیت بالاتری از آن چه دیده بودیم را نشان می‌دهند.

قدرت پلی‌استیشن۴ به سازندگان GT Sport این اجازه را داده است تا گرافیکی واقع‌گرایانه خلق کنند.

بازی Gran Turismo Sport، ساختاری بیشتر به عناوین Prolgue این مجموعه دارد؛ یعنی برخلاف بازی‌های اصلی این مجموعه، مثل گرن توریسمو ۵ یا ۶، قرار نیست با میزان محتوای بسیار زیاد مواجه شویم. با این حال، این موضوع، دلیلی به کوچک بودن بازی نیست.

گرن توریسمو اسپورت سه حالت Campaign، Sport و Arcade دارد. هر سه حالت بازی را می‌توان به صورت آفلاین یا آنلاین بازی کرد. برخلاف شماره‌های اخیر این مجموعه، گرن توریسمو اسپورت آب و هوای پویا ندارد و باید قبل از هر مسابقه، وضعیت هوا و زمان مسابقه را انتخاب کنید.

استودیوی بازی‌سازی Polyphony Digital، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های گرن توریسمو، گفته است که قدرت پلی‌استیشن۴ به سازندگان GT Sport این اجازه را داده است تا گرافیکی واقع‌گرایانه خلق کنند. قرار بود بازی در ماه گذشته عرضه شود، اما سونی عرضه‌ی آن را به سال ۲۰۱۷ میلادی موکول کرده است و بازی، زمان عرضه‌ی مشخصی ندارد.

با اینکه مجموعه بازی‌های گرن توریسمو، از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های مسابقه‌ای تاریخ است، اما چند شماره‌ی اخیر آن کاملا از رقیب مایکروسافتی‌اش عقب افتاده‌اند. مایکروسافت با مجموعه‌ی «فورتزا» (Forza) چند سالی است که بهترین شبیه‌سازهای رانندگی را می‌سازد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar علی خدائی پور

    با سلام و خسته نباشید آقای میرزایی عزیز
    میشه یه مقاله راجب به تعداد اتومبیل و تعداد پیست ، دسته بندی مسابقات ، قطعات اسپرتی و میزان شخصی سازی خودرو در گرن توریسمو و مقایسه اش با فورتزا برامون بنویسید

  2. Avatar حمید

    فورتزا اصولا یک بازی هست و گرافیک کارتونی داره ولی در مقابل، گرن توریسمو یک شبیه ساز واقعی با تعداد بسیار بسیار بیشتری از اتومبیل ها و مسیرهای مسابقه، امکان تجربه واقعی تر از یک مسابقه اتومبیل رانی را ارایه میکنه.

  3. Avatar Reza.M

    اقای میرزایی عزیز فورزا هستش نه فورتزا…

    1. Avatar audi360

      فورزا نوشته میشه ولی از اونجا که کلمه ایتالیایی هست فورتزا خونده میشه مثل pizza یا Renzi که قبل “ز” یه “ت” هم تلفظ میشه

      1. آرش آرش

        فورزا نوشته میشه و فورزا هم خونده میشه. همه zها در ایتالیایی به شکلی که شما میگید خونده نمیشند. forza با pizza فرق میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه