آیا گوگل ۴ میلیون گوشی Pixel‌ می‌فروشد؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل خیلی به دو گوشی Pixel و Pixel XL خوشبین است. دو محصولی که کلی قابلیت و ویژگی‌های جدید را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. از سخت افزار قوی آن‌ها گرفته تا دوربینی که با توجه به ادعادی گوگل برای عکاسی بهترین گزینه است، باعث شده که خیلی‌ها منتظر عرضه آن‌ها باشند. اولین گوشی‌های پیکسل گوگل یکسری از ویژگی‌های جدید اندروید را هم به شکل انحصاری در اختیار دارند و به همین دلیل گزینه‌ی مناسبی برای خرید خواهند بود.

گوگل پیشبینی کرده که ۴ میلیون گوشی Pixel تا آخر سال ۲۰۱۶ به‌فروشد.

ویژگی‌‌های جدید و قابلیت‌های انحصاری این گوشی‌ها باعث شده‌اند که گوگل از هم اکنون پیشبینی‌هایی برای فروش این محصولات انجام دهد. این شرکت انتظار دارد که تا آخر سال ۲۰۱۶ بیش از ۴ میلیون دستگاه از دو گوشی Pixel  و Pixel XL به‌فروشد که یک آمار شگفت‌انگیز است.

البته رسانه‌های مختلف بر این باور هستند که گوگل به راحتی می‌تواند این تعداد گوشی و حتی بیشتر از آن را تا پایان سال ۲۰۱۶ به‌فروشد. این گوشی‌ها در نوع خودشان بسیار هیجان انگیز هستند و علاقه‌مندان به محصولات اندرویدی خیلی از آن‌ها استقبال خواهند کرد. از آنجایی که گوگل دیگر گوشی‌های نکسوس تولید نمی‌کند، این محصولات در نظر کاربران بیشتر جلوه کرده‌اند.

البته همین چند روز پیش هم مشخص شد تمام موجودی‌های مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول پیش فروش شده‌اند.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    من شنیدم گوشیهای pixel وارد ایران نمیشه این صحت داره؟

  2. Avatar حسن

    من هم از مدت ها پیش منتظر یه همچین گوشی بودم!
    از آنحایی که گوگل برنامه ای برای عرضه تو ایران نداره دیجی کالا برنامه ای برای وارد کردن این گوشی داره؟

  3. Avatar رضا

    من بعید می دونم با قیمیتی که تعیین کرده به این تعداد فروش برسه. چون هم قیمت اپل هست و این شرکت تولید گوشی به صورت اختصاصی، رو طی چند سال گذشته در کارنامه خودش دارهدر صورتیکه گوگل اولین سالی هست که کار طراحی و نرم افزاری رو انجام داده.

    شاید تنها در صورتیکه به مرور زمان روی کالا تخفیف بزاره طی ۱ سال به تعدادی نزدیک به این برسه. ولی با قیمت ثابت احتمال خیلی ضعیفی داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه