آیا یک اونیموشا جدید در دست ساخت است؟

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد کپ‌کام برنامه‌هایی برای مجموعه بازی‌های «اونیموشا» (Onimusha) در سر دارد. کپ‌کام نام تجاری اونیموشا در کشورهای مختلفی دوباره ثبت کرده است.

نام تجاری اونیموشا در کشورهایی مثل مکزیک، کانادا، فیلیپین، استرالیا و هم‌چنین اتحادیه‌ی اروپا ثبت شده است. این اسم ثبت شده از سوی کپ‌کام، بازی‌های ویدیویی دیجیتالی و فیزیکی، بازی‌های موبایل و هم‌چنین آیتم‌های دیگری مثل موسیقی را پوشش می‌دهد. این ثبت تجاری اسم اونیموشا اخیرا و در اوایل ماه آوریل انجام شده است و فقط اسم اونیموشا را شامل می‌شود؛ یعنی خبری از اسم یک بازی جدید یا شماره‌ای نیست.

نمی‌دانیم آیا کپ‌کام مشغول ساخت یک بازی جدید در مجموعه‌ی اونیموشا است، یا اینکه فقط اسم تجاری اونیموشا را دوباره ثبت کرده است تا حق آن به دست خودش باقی بماند.

بیش از یک دهه از عرضه‌ی آخرین قسمت مجموعه بازی‌های اونیموشا می‌گذر. آخرین بازی این مجموعه Onimusha: Dawn of Dreams بوده که در سال ۲۰۰۶ روی کنسول پی‌استیشن۲ عرضه شده است. اگر بازی Onimusha: Blade Warriors را که یک بازی چند نفره بود در نظر نگیریم، می‌توانیم بگوییم که مجموعه‌ی اونیموشا شامل چهار بازی اصلی است که روی پلی‌استیشن۲ عرضه شده‌اند و تا به حال هم به هیچ کنسول دیگری راه پیدا نکرده‌اند.

طرفداران بازی‌های سبک سامورایی دوره‌ی پلی‌استیشن۲ اخیرا به لطف Nioh توانستند کمی خاطرات قدیمی خود را زنده کنند، ولی بدون شک دیدن نام اونیموشا و یک قسمت جدید از آن، می‌تواند یکی از بهترین خبرهای اخیر صنعت بازی باشد.

امیدواریم کپ‌کام قسمت جدیدی از این مجموعه بازی‌ها را در دست ساخت داشته باشد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امیر

    اگه بسازه هم هیچ وقت مثل سه جذاب نمیشه…
    چقدر خوش میگذشت… مخصوصا اپدیت کردن اسلحه هاش … داستانش چقدر جذاب و میزان بود. هعی

  2. mehdi

    بهترین بازی اکشن سامورایی تو کنسول ps2 بود یادش بخیر مخصوصا قسمت ۳ بازی شخصیت های بازی ژان رنو و تاکشی کانشیرو بودند واقعا جای همچین بازیی تو کنسولهای نسل جدید و pc جاش خیلی خالی هست امیدوارم کپ‌کام قسمت جدیدی از این بازی رو دوباره بسازه

    1. کامیار

      بهترین بازی تمام اعصار. دقیقا مثل مارادونا که هیچوقت رو دستش نمیاد. این بازی هم اگر تا پلی استیشن ۱۰۰۰ هم ساخته بشه مانندش هیچوقت نمیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه